Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، با حکم مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه قدس گیلان حجت نراقی به سمت رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بسیج سپاه قدس گیلان منصوب شد.

شایان ذکر است نراقی از پهلوانان ورزش زورخانه ای استان گیلان می باشد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بر شناسایی مشکلات استان در عرصه‌های مختلف و اقشار مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: باید رویکرد ما در فعالیت‌ها، گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی در شورای فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) بر افزایش کارآمدی نیروهای مجموعه‌ برای ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عنوان راهبران سپاه در خراسان جنوبی تأکید کرد.

وی بر داشتن تنوع کاری بالا در مجموعه‌ بسیج و سپاه استان اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت و استعداد نیروهای جوان شاغل در رده‌ها و معاونت‌های مجموعه‌ بسیج و سپاه استان استفاده شود و در صورت لزوم بسترهای تقویت کارآمدی و بهره‌وری آنها را فراهم کنیم تا خروجی خوبی از اقدامات رده‌ها داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به اقدامات خوب و موثر معاونت اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اعزام بیش از 8 هزار نفر از خراسان جنوبی به اردوهای راهیان نور در سال گذشته نسبت به چند سال گذشته در استان بی سابقه بود و در این زمینه در کشور جزو اولین‌ها قرار گرفتیم.

مهدوی افزود: در سال گذشته برای اولین بار از اقشار طلاب و فرهنگیان خراسان جنوبی با کمترین هزینه کاروان‌هایی را به اردوی راهیان نور اعزام داشتیم که بازتاب و نتیجه خوبی داشت و امسال نیز انشاءالله برنامه‌های خوبی در این راستا در دستور کار بسیج و سپاه استان قرار دارد.

وی بر شناسایی مشکلات استان در عرصه‌های مختلف و اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در خراسان جنوبی به سمت رفع مشکلات تمامی رده‌ها و اقشار بسیج استان حرکت کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال گذشته هر جا و هر برنامه‌ای را به مشورت گذاشتیم و برای انجام آن همفکری و برنامه‌ریزی کردیم و راهکار درست ارائه دادیم به نتیجه رسیدیم و در زمینه‌های مختلف گره‌های بزرگی در استان به حول و قوه الهی باز شد.

مهدوی به انجام اقدامات خوب و ارزشمند در مجموعه سپاه خراسان جنوبی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: گزارش عملکرد و برنامه‌ها بهانه‌ای است برای اینکه راه را گم‌ نکنیم و باید رویکرد ما در فعالیت‌ها، گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم باشد.

وی بر اهمیت کار در مجموعه‌ بسیج و سپاه اشاره کرد و افزود: توجه به این‌ مهم منجر به ارتقای عملکردهای معاونت‌های مجموعه بسیج و سپاه می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در معاونت‌های بسیج و سپاه استان در سال گذشته، عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه انجام پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی در استان انجام شد که در جریان بازدید مسئولان کشوری با رضایت آنها همراه بود.

مهدوی گفت: به لطف خدا در سال 1403 هر ماه یک تا دو پروژه عمرانی را در سپاه استان افتتاح خواهیم کرد که بسیاری از آنها زودتر از موعد مقرر به اتمام می‌رسد.

وی بر مطالبه‌گری مسئولان رده‌های بسیج استان تاکید کرد و گفت: باید مسئولان براساس واقعیت‌ها فعالیت کنند که بتوان کارها را به صورت زیربنایی و ماندگار انجام داد تا روحیه کار جهادی و مطالبه‌گری بر جامعه حاکم شود.

انتهای پیام/252

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است