Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@23:00:20 GMT

اسامی‌مصدومان‌انفجارساختمان‌درتهران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۶۵۴

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اسامی مصدومان انفجار ساختمان در خیابان وحدت اسلامی تهران را اعلام کرد. ناطقان: مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع انفجار در یک ساختمان به علت انبار مواد محترقه در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

خالدی افزود: در این حادثه که در ساعت ۱۴:۲۶ دقیقه امروز رخ داده ۹ نفر مصدوم شدند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:


گل جهان خانم بیگی – ۵۱ ساله
آرزو زرقی – ۱۸ ساله
علی خدایاری – ۵۲ ساله
مهدیه سراجه – ۱۸ ساله
معصومه سراجه – ۳۱ ساله
نرجس سراجه – ۳۲ ساله
مهدیه تفرشی – ۳۰ ساله
رقیه زمانی – ۳۲ ساله
فضه خاکی داودی – ۵۲ ساله منبع: مهر برچسب ها: انفجار ، مصدومان ، تهران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انفجار مصدومان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.   به گزارش ایلنا؛ عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.   وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.   سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.   عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند