Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی میان فعالان هلال احمر مسابقات با نشاطی با عنوان «ورجه وورجه ای» با هدف دورهم گذرانی جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین بود روز چهارشنبه برگزار شد.

نادر میرزایی در خصوص این مسابقات اظهارداشت: ایجاد همبستگی بین جوانان در راستای پویایی گروه، می تواند نقش مهمی داشته باشد لذا دورهم گذرانی هایی زمان بندی شده برای جوانان در این زمینه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع زمانهایی لازم است تا جوانان با یکدیگر دیدار و گفتگو کنند با بهانه یا بدون بهانه دور هم جمع شوند و در فضایی صمیمی و با نشاط، ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر اوقاتی را با هم باشند.

میرزایی گفت: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین برنامه ای با عنوان «ورجه وورجه ای» در یک روز زمستانی را با هدف ایجاد همبستگی و نشاط جوانان طراحی کرد که خوشبختانه جوانان اهل هلال از آن استقبال کردند و با انرژی فراوان فضای نشاط و شادابی جوانی را ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: در این برنامه که حدود ۳ ساعت به طول انجامید جوانان بصورت خودجوش به فعالیتهای ورزشی، بازیهای محلی و گفتگوهای  صمیمانه پرداختند و در یک فضای بسیار دوستانه ساعاتی را شاد بودند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: برای داشتن فعالیتهای جدی بشردوستانه می بایست جوانان شادابی داشته باشند لذا ایجاد بستر برای این گونه فعالیت های فرحبخش و سرگرم کننده و ورزشی می تواند به صمیمیت بیشتر میان جوانان منجر شده و روحیه آنها را تقویت کند.

کد خبر 4521993

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر قزوین رضا میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: پویش به رفت با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز سال جاری اجرا شد تا با کاهش میزان مرگ و میر و خسارات وارده نوروز بهتری را برای مردم کشورمان رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: رانندگان در این پویش با آگاه شدن از عواقب حرکات پر خطر، متعهد می‌شوند تا با رانندگی ایمن جان خود و عزیزانشان را از خطر مصون نگاه دارند.

صبوری با بیان اینکه رانندگان در این پویش باید از هرگونه اقدامات مخاطره آمیز خودداری کنند، بیان کرد: رعایت سرعت مجاز و سبقت ممنوع، توقف در حین استفاده از تلفن همراه، توقف در حین خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی برای خود و سرنشینان و استراحت ۱۵ دقیقه‌ای پس از هر ۱.۵ ساعت رانندگی از جمله محور‌های میثاق نامه پویش به رفت با رانندگان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین همچنین اضافه کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی و طرح خدمات بشر دوستانه طرح نوروزی در خصوص مباحثی از جمله اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و راهنمایی مسافران به نقاط ایمن در ۹ هزار و ۵۸۲ مورد اعلام شده است.

وی ادامه داد: بهره مندی پنج هزار و ۸۸ خردسال از فضای دوستدار کودک، مراجعه یک هزار و ۲۲۴ مورد به خیمه‌های نماز و غرفه فرهنگی، ۳۵۹ مراجعه به غرفه طرح یاس، چهار هزار و ۱۱۴ مورد پایش و کنترل فشار خون و توزیع ۳۱۰ بسته غذایی افطاری به مسافران در کنار اقدامات فرهنگی و خدماتی از دیگر کار‌های صورت گرفته در این طرح است.

صبوری بیان کرد: در این طرح‌ها ۴۹ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر قزوین همکاری داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان