Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس شاخص سالانه حملات تروریستی جهانی، که روز گذشته توسط موسسه IHS Markit منتشر شد، حملات تروریستی در دنیا به پایین‌ترین میزان از سال ۲۰۱۱ رسید و تنها در فاصله سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ به یک سوم کاهش یافت.

در گزارش منتشره از سوی این موسسه آمده است: حملات تروریستی در سال ۲۰۱۸ در مقایسه با سال ۲۰۱۷ به یک سوم کاهش یافت و در عین حال میزان تلفات غیرنظامیان در حملات تروریستی با کاهشی به بیش از یک چهارم همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ارقام نشان دهنده پایین‌ترین میزان حملات تروریستی از سال ۲۰۱۱ است. 

همچنین در این گزارش آمده است: میزان حملات داعش طی این مدت تقریبا نزدیک به سه چهارم کاهش یافته و میزان مرگ و میر ناشی از آن بیش از ۵۰ درصد کم شده است. بزرگترین میزان تلفات غیرنظامی در افغانستان ثبت شده است. در این کشور میزان حملات نزدیک به ۳۳ درصد و تلفات ناشی از آن ۸۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله تروریستی گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷درصدی ورود آب به سد‌ها

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بارش‌های اخیر گرچه هنوز تاثیر مثبتی در حجم آب موجود در سد‌های کشور نداشته است، اما در کل میزان پرشدگی سد‌های کشور را که در پایان سال ۱۴۰۲، ۴۷ درصد بود را افزایش داد و تا روز تا پنجم فروردین سال جاری به ۵۲ درصد رساند.

بر اساس گزارش جدید شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان آب ورودی به سد‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش ۱۷ درصدی همراه شده است.

همچنین از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه ۱۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون متر مکعب آب وارد سد‌ها شده است، در حالی که سال گذشته این عدد ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب بوده است.

میزان خروجی آب از سد‌ها از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه در حالی به ۱۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون متر مکعب رسیده که این رقم در سال آبی گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حجم آب موجود در سد‌ها نیز از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین به رقم ۲۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون متر مکعب رسید. این میزان در سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) ۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۴ درصد کاهش دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران: جهان با ماجراجویی خطرناک اسرائیل مقابله کند
  • تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • ◄ کاهش بیش از ۵۰ درصدی تلفات جاده ای / خواب آلودگی و خستگی، مهمترین عامل تصادفات
  • سقوط آزاد ین
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کاهش بیش از هشت درصدی میزان بارش‌ها در زنجان
  • کاهش ۶۴ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در استان بوشهر
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷درصدی ورود آب به سد‌ها
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • اخبار سیاسی ۷ فروردین؛ کاهش تلفات جاده‌ای/حمایت رئیسی از خیرین