Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:15:01 GMT

۸۵ درصد از واگن‌های مترو از گمرک ترخیص شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۷۴۵

۸۵ درصد از واگن‌های مترو از گمرک ترخیص شد

به گزارش ایسکانیوز، پیروز حناچی در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تا پیش از حادثه پلاسکو، سازمان آتش نشانی برای اطفاء حریق در ساختمان های ۴ تا ۵ طبقه آمادگی داشت و تجهیزات هم متناسب با همین شرایط بود.

وی با اعلام این خبر که شهرداری تهران در راستای تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی ۲۲ بالابر خریداری کرده است، ادامه داد: تعداد زیادی از بالابرها به سازمان آتش نشانی تحویل داده شده اند و مابقی تا پایان امسال و اوایل سال آینده وارد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران تصریح کرد: برخی از این بالابرها که طول ۵۳ و ۶۰ متر دارند، با هزینه کم تری خریداری و به کشور وارد شدند که از همکارانمان در گمرک تشکر می کنم.

حناچی خرید ۷۰ واگن برای مترو را از دیگر اقدامات مهم امسال دانست و گفت: ۸۵ درصد از واگن ها ترخیص شده اند و ۱۵ درصد دیگر هم تا اوایل سال آینده ترخیص می شوند.

انتهای پیام/

20 / 20 مترو واگن مترو ترخیص از گمرک شهردار تهران خریداری 70 واگن مترو پیروز حناچی جلسه هیئت دولت حادثه پلاسکو خربداری 22 بالابر سازمان آتش نشانی تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مترو واگن مترو ترخیص از گمرک شهردار تهران پیروز حناچی جلسه هیئت دولت حادثه پلاسکو سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واگن های وارداتی مترو امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای زاکانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به اختلاف شهرداری و وزارت کشور درباره واردات واگن‌ها افزود: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شهردار تهران درباره واگذاری فروشگاه شهرونده هم گفت: قرار است در آینده فروشگاه شهروند در بورس عرضه شود.

 

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • واردات نامرئی خودرو