Web Analytics Made Easy - Statcounter

دپارتمان بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد تخلفات برخی از شرکت‌های تجاری بیانیه‌ای صادر کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،‌ دپارتمان بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد تخلفات شرکت‌های تجاری و سوءاستفاده از برند فدراسیون در تبلیغات بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است:

متأسفانه، با شروع تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی برخی از شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و خدماتی با استفاده از شور و هیجان مسابقات فوتبال با هدف جذب هواداران تیم‌ ملی و علاقه‌مندان به فوتبال و تبدیل آنها به مشتریان کالاها و خدمات خود اقدام به استفاده از تصاویر بازیکنان و عناوینی از قبیل حامی، هوادار و همراه تیم ملی در تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی و بیلبوردهای شهری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت و تشکر از حامیان رسمی خود، واحد صنعتی‌ هاکوپیان، شرکت نامی‌نو و شرکت چینی زرین ایران، اعلام می‌کند در حال حاضر هیچ اپراتور تلفن همراهی «همراه تیم» ملی نیست و هیچ اپلیکیشن حمل‌ونقلی در «مسیر تیم» ملی حرکت نمی‌کند.

در پایان، امیدواریم شرکت‌های تجاری و خدماتی منافع اقتصادی خود را در منافع فوتبال ملی و در راستای حمایت واقعی از تمامی تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان ببینند. امری که نتیجه آن چیزی جز رشد فوتبال، سربلندی دختران و پسران ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و شادی و نشاط اجتماعی نخواهد بود.

تیم ملی ایران برای قهرمانی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: اخیراً یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج در خصوص شکایت اداره کل امور مالیاتی استان البرز علیه یکی از شرکت‌های تجاری با موضوع فرار مالیاتی جهت ادامه رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در جهت اجرای قانون مالیات‌های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی سیستم‌های حسابداری و مالی این شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مشخص شد که این شرکت از سال ۱۳۹۹ تاکنون با استفاده از فاکتورهای صوری اقدام به مراوده با دو شرکت دیگر می کرده است.

سرهنگ نادربیگی مطرح کرد: نهایتاً با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی البرز مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال شده است. در این خصوص سه متهم اصلی دستگیر و پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخلفات مالی شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه بزنند و در زندگی مردم اختلال به وجود آورند.

کد خبر 6063742

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!