Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:49:10 GMT

بازیکن استرالیا: جای عموری خالی است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۸۳۶

بازیکن استرالیا: جای عموری خالی است

مابیل می گوید که بازی احمد خلیل را پیش از این از تلویزیون تماشا کرده و با او آشنایی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مابیل بازیکن جوان تیم ملی استرالیا در آستانه دیدار با امارات میزبان به تمجید از حریف خود پرداخته است. این بازیکن تیم ملی استرالیا درباره تقابل با احمد خلیل گفت: عملکرد احمد خلیل را در سال 2015 در استرالیا از تلویزیون دیدم و اشتیاق زیادی برای دیدن او دارم و امیدوارم برابر او بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمر عبدالرحمان مرد سال پیشین فوتبال آسیا در جام ملت ها حضور ندارد. بازیکن تیم ملی استرالیا در این باره گفت: علاقه داشتم تا در این مسابقات عموری را ملاقات کنم و برابر او به میدان بروم و از عدم حضور او ناراحت هستم.


وی در ادامه با تمجید از امارات تصریح کرد: امارات بازیکنان خوبی دارد اما غیبت عموری به این تیم ضربه زده است. آنها بازیکنان خوبی دارند و یک بازی سخت برابر امارات داریم.


مابیل بازیکن تیم ملی استرالیا در پایان صحبت های خود با اشاره به سختی کار امارات در دیدار با استرالیا، بیان کرد: فشار بیشتر روی امارات است زیرا آنها میزبان هستند.

 

استرالیا جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی استرالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استرالیا جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!