Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:15:45 GMT

دانش آموزان مازندرانی عضو NGO می شوند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۸۸۴

دانش آموزان مازندرانی عضو NGO می شوند

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اعلام اینکه دانش آموزان مازندرانی عضو NGOمی شوند؛ گفت: مرحله اول این عضو گیری به زودی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی قاسمی طوسی چهارشنبه در همایش آموزشی مربیان با موضوع آموزش های همگام با ازدواج در ساری افزود: دانش آموزان باید آموزش ها را در مدارس فراگرفته اما غفلت شد و باید تلاش بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آموزش ها در آموزش و پرورش و مدارس بسیار اثرگذار است و باید در این حوزه تلاش بیشتری انجام شود.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه دانش آموزان مازندرانی عضو NGOمی شوند؛ خاطر نشان کرد: در مرحله اول 100هرار نفر عضو سازمانه های مردم نهاد می شوند.

قاسمی طوسی ادامه داد: این آموزش ها در بخش های مختلف مهد کودک ها، ابتدایی و مقاطع مختلف تحصیلی ارائه و دانش آموزان با نقش خود آشنا و در 3تا 5 NGO شرکت و صاحب نظر باشند.

این مسوول با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مختلف سازمان های مردم نهاد برای پیشبرد امور لازم است؛ بیان داشت: در برخی از امور اجتماعی غفلت شده و باید آموزش های لازم ارائه شود.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران همچنین با اشاره به شناسایی آسیب های مختلف اجتماعی و رفع آن در استان مازندران گفت: 33 منطقه حاشیه نشین در مازندران داشتیم که اکنون نداریم و آسیب ها در حال برطرف شدن است.

قاسمی طوسی افزود: منطقه مهرگان نکا طرح پایلوت کشوری در کاهش آسیب های اجتماعی شد و اقدامات مؤثر و خوبی انجام شد.

وی گفت: در بحث متکدیان هم در سه منطقه شرق، مرکز و غرب مازندران اقدامات مناسبی انجام و در دست انجام است.

این مسوول همچنین مهاجرت، تکدی گری، مشکلات منابع آبی،  زیست محیطی، مشروبات الکلی، خودکشی و ایدز را از موضوعات مهم اجتماعی در استان دانست که در حال پیگیری است.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اقدام خوب و موثر آموزش های حین ازدواج گفت: در این بخش برنامه ربزی منسجم انجام و ضمن ارائه آموزش های لازم اعتبارات مناسب در این بخش دیده شده و نگرانی وحود ندارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش اجتماعی و فرهنگی استان مازندران ایدز مهاجرت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی