Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به تشکیل شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در بین نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم اولویت برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی امروز در حاشیه مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اینکه پرونده‌ها در سازمان قضایی به نسبت با سرعت و دقت رسیدگی می‌شود و کسانیکه مشغول بکار هستند با تعهد بالا و بدون حاشیه پرونده‌ها را رسیدگی می‌کنند اظهار کرد: مسئله مهم این است که ما در مرحله پیشگیری از وقوع جرم در چهار دوره 5 ساله برنامه‌های خود را پیش بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه‌های 5 سال در حال اجرا است و محور اصلی پیشگیری از وقوع جرم نیز خود نیرو‌های مسلح و فرماندهان هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه فرماندهان نیروهای مسلح همکاری بسیار خوبی را داشتند افزود: در حال حاضر سطح جرائم به طور کلی 23 درصد در سال 96 نسبت به 95 و 97 نسبت به 96 روبه کاهش است.

وی با بیان اینکه محوریت برنامه جدید خود نیروهای مسلح هستند افزود: شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام بهرامی عنوان کرد: در سازمانهای قضایی سراسر کشور و در بین نیروهای مسلح هم این شوراها تشکیل شده و مشغول بکار هستند.

وی افزود: ثمرات تشکیل این شوراها در آینده نه چندان دور ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، اظهار داشت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات «وعده صادق» که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت، تبریک گفت و عنوان کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و بحمدالله تأثیرات راهبردی در سطح منطقه و جهان داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقا قرار گرفته است، افزود: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

وی با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم‌له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و به طور قطع این طرح موجب ارتقای هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان