Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي وزارت خارجه روسيه گفت: با وجود بيانيه ترامپ، واشنگتن هيچ گامي براي خروج نيروهايش از سوريه برنداشته است.
به گزارش خبرگزاري آريا، «ماريا زاخارووا» سخنگوي وزارت خارجه روسيه روز چهارشنبه گفت: با وجود بيانيه روشن «دونالد ترامپ» مبني بر خروج نيروهاي آمريکايي از سوريه، تاکنون هيچ اقدام مشخصي از اجراي اين تصميم ديده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاخارووا با اشاره به حملات شب گذشته گروهک تروريستي «جبهه النصره» در منطقه «ادلب» و نقض آتش‌بس در اين منطقه، گفت: وضعيت کنوني در ادلب مايه نگراني جدي است. وضعيت در منطقه کاهش تنش به سرعت رو به وخامت مي‌رود.
رئيس‌جمهور آمريکا ماه گذشته اعلام کرد که تمام نيروهاي نظامي اين کشور سوريه را ترک مي‌کنند، با اين وجود از آن زمان گزارش‌هاي متناقضي در مورد زمانبندي اجراي اين تصميم منتشر شده است.
روز گذشته حتي برخي منابع سوري گزارش دادند که نيروهاي نظامي آمريکايي در حال ساخت يک پايگاه نظامي جديد در نزديکي رود فرات هستند.
سخنگوي وزارت خارجه روسيه در بخش ديگري از اين نشست خبري به حملات مکرر رژيم صهيونيستي به سوريه واکنش نشان داد و گفت اين حملات بايد متوقف شوند.
رژيم صهيونيستي اين هفته تلاش کرد تا چند نقطه در سوريه را هدف قرار دهد، اما با واکنش پدافند هوايي سوريه روبرو شد. تل‌آويو که پيش از اين در قبال چنين حملاتي سياست ابهام در پيش مي‌گرفت، تغيير رويکرد داده و مسئوليت چند حمله اخير را پذيرفته است. 114/118
کليدواژه روسيه امريکا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6087986

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد