Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از تأمین اعتبار لازم برای مقابله با انتشار بوی نامطبوع در مسیر امام خمینی (ره) و پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص این موضوع خبر داد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مجمع مشورتی توسعه استان تهران که بعدازظهر امروز چهارشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: مجمع مشورتی توسعه استان افرادی بودند که در راستای تفکرات دولت مشورت‌هایی را در دوره انتخابات ارائه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتخابات این مجمع ارتباطاتش حفظ شد و نشست‌های آن تداوم پیدا کرد که امروز نیز ما جلسه‌ای با اعضای این مجمع مشورتی داشتیم.

وی افزود: اعضای این مجمع همگی از کارشناسان زبده در حوزه‌های مختلف هستند که امروز با حضور آنها مشکلات و معضلات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در راستای ایجاد شناختی دقیق در حوزه‌های مختلف نیاز به مطالعات دقیقی است که می‌توان با بهره گیری از نظر این کارشناسان راهکارهای مناسبی را در حوزه‌هایی که امروز با مشکلات متعدد در آنها مواجه هستیم پیدا کرد.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن ابراز امیدواری برای ادامه جلسات خود با این مجمع مشورتی گفت: امیدواریم در جلسات آینده بتوانیم راهکارهای مشخصی برای معضلات استان تهران با بهره گیری از توان و ظرفیت کارشناسی این مجمع پیدا کنیم. البته مقرر شده است که ما هم برنامه‌های خود را به این مجمع ارائه دهیم تا نظرات کارشناسی هدفمند و با برنامه زمانبندی مشخص ارائه شود.

محسنی بندپی در حاشیه این جلسه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص روند پیگیری بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره)  گفت: باد غالب در تهران از سمت غرب به سمت شرق وزیده می‌شود. در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) نیز چندین کارگاه تولیدی، دامداری و ... وجود دارد که معمولا پساب آنها ایجاد بوی نامطبوع می‌کند، لذا باید همه این واحدها مجهز به آخرین تکنولوژی تصفیه پساب شوند تا از انتشار بوی نامطبوع حاصل از پساب این واحدها جلوگیری شود که این موضوع توسط سازمان محیط زیست در حال پیگیری است و اعتبار لازم نیز برای آن تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران فرودگاه امام خميني ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درخصوص پروژه خانه شهر مطرح کرد: همان‌طور که از اسم پروژه خانه شهر پیداست، این پروژه بیانگر سابقه و تاریخچه شهر تهران است. 

وی با بیان اینکه پروژه خانه شهر تاریخچه و گذشته تهران به تصویر می‌کشد، افزود: سعی کردیم با اجرای این طرح علاوه برتداعی گذشته شهر، آنچه برای آینده آن متصور هستیم را نیز در این ساختمان به تصویر بکشیم.

وی با تاکید بر اینکه به کارکردهای پیرامونی و جنبی این پروژه توجه ویژه شده است، عنوان کرد: تمامی مراجعه کنندگان از شهروندان گرفته تا اعضای کلانشهرها پس از اتمام پروژه به محض اینکه وارد این ساختمان شوند سیر تاریخی که در این بنا به تصویر کشیده شده است را درک خواهند کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نسبت به تمامی بخش‌های این پروژه توجه ویژه و خاصی شده است و از مواد با کیفیت و مدرن مورد استفاده قرارگرفته است.

حق بین ادامه داد: به عنوان مثال سقف این پروژه اکسپوز است که به عنوان سقف‌های باز یا پلنوم‌های باز نیز شناخته می‌شوند. در این نوع سقف تمامی سیستم‌های تاسیساتی ساختمان که از زیر سقف عبور کرده‌اند در معرض دید قرار می‌گیرند. در واقع این سقف‌ها نوعی سقف باز قلمداد شده و امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌‎اند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پوشش پروژه کاملا منطبق با ساختمان دوره قاجاریه و زمان قدیم در نظر گرفته شده است. داخل پروژه نیز کاملا مدرن است و با کارکرد امروز خدمات خواهیم داد.

حق‌بین همچنین در خصوص زمان افتتاح پروژه اظهار کرد: بنابر پیش بینی‌های صورت گرفته این پروژه تا شهریور ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان با تاکید بر اینکه این پروژه بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی در ابنیه شهر تهران است، افزود: نکته حائز اهمیت و قابل توجه این است که بافت میدان امام‌خمینی با احداث این پروژه احیا خواهد شد.

گفتنی است پروژه «خانه شهر» واقع در ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره)، دارای امکانات فرهنگی و رفاهی شامل، سالن نمایش با ظرفیت 360 نفر، کافه رستوران حدود 100 نفر، عکاسخانه، شهر کتاب، کافه کتاب و گالری موزه است و با زیر بنای در حدود 18000 متر مربع توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری در دست ساخت است.این پروژه دقیقا در محل ساختمان قدیم بلدیه تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی