Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن واریز می‌شود.   به گزارش صدای ایران از ایسنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت بیان کرد: عیدی کارمندان و بازنشستگان همزمان با حقوق بهمن‌ ماه واریز می‌شود.   نوبخت درباره اختصاص بسته‌های جبرانی نیز گفت: براساس سطح بندی و دسته بندی انجام شده، وزارت کار برای پرداخت بسته حمایتی جامعه هدف اقدام کرده است؛ یعنی  برای کارمندان دولت، شاغلان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه شدگانی که حقوق زیر 3 میلیون تومان می گیرند، پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: هزار میلیارد تومان بودجه طرح‌های عمرانی برای سال آینده در نظر گرفته‌ایم. تاکنون در سال جاری 33 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است همین ماه 5 هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود. در سال جاری میزان پرداخت بودجهبرای طرح‌های عمرانی کمتر از سال قبل آن نخواهد بود.
نوبخت درباره میزان عیدی کارمندان و بازنشستگان گفت: هر وقت میزان عیدی قطعی شود اعلام می کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت عیدی کارمندان و بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان