Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:35:46 GMT

ثبت‌نام بدون کنکور دانشجو در16رشته

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۱۳۳

رییس مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان جزئیات پذیرش بدون کنکور دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این مرکز برای ترم بهمن‌ماه ۹۷ را تشریح کرد. ناطقان: دکتر علی اثنی‌عشری با اشاره به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان برای پذیرش بدون کنکور دوره‌های کاردانی و کارشناسی مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان از امروز، یکم بهمن‌ماه اظهار کرد: پذیرش تکمیل‌ظرفیت دانشجو برای ترم بهمن‌ماه در ۹ رشته کاردانی و ۷ رشته کارشناسی ناپیوسته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ثبت‌نام از متقاضیان از طریق مراجعه حضوری و با ارائه مدارک لازم شامل ۶ قطعه عکس ۳ در ۴، اصل مدرک دیپلم، مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی و برای شاغلین گواهی اشتغال به کار یا حکم کارگزینی و همچنین مدرک نشان‌دهنده وضعیت نظام وظیفه (برای داوطلبان مرد) برای دوره‌های کاردانی خواهد بود؛ همچنین ثبت‌نام از متقاضیان پذیرش در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته از ۱۶ تا ۲۳ بهمن‌ماه به همین ترتیب انجام خواهد شد که این افراد لازم است هنگام ثبت‌نام مدرک کاردانی ناپیوسته خود را ارائه دهند.

رییس مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان درخصوص دوره‌های کاردانی این مرکز برای پذیرش بهمن، اظهار کرد: رشته‌های "شبکه‌های کامپیوتری”، "اینترنت و شبکه‌های گسترده”، "سیستم‌های کامپیوتری”، "برنامه‌سازی کامپیوتری”، "شیمی صنعتی”، "حقوق ثبتی”، "حقوق گرایش شورای حل اختلاف”، "تربیت مربی پیش از دبستان” و "حسابرسی” در مقطع کاردانی پذیرش خواهند داشت.

اثنی‌عشری همچنین درباره رشته‌های فعال مرکز در مقطع کارشناسی برای پذیرش بدون کنکور بهمن‌ماه گفت: پذیرش در هفت رشته "حسابداری مالی”، "حسابرسی”، "حقوق ثبتی”، "مهندسی فناوری اطلاعات گرایش امنیت اطلاعات”، "مهندسی فناوری اطلاعات گرایش فناوری اطلاعات”، "مهندسی شبکه‌های کامپیوتر” و "مهندسی صنایع شیمیایی” انجام می‌شود.

وی در خصوص لزوم داشتن مدرک مرتبط برای پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی این مرکز، تصریح کرد: محدودیتی در نوع دیپلم وجود ندارد؛ همچنین در خصوص دوره‌های کارشناسی نیز مرتبط‌بودن مدرک کاردانی لازم نیست؛ اما کلیه متقاضیان باید تا ۳۰ بهمن ۹۷ از مقطع قبلی فارغ‌التحصیل شده باشند. همچنین محدودیت معدل نیز برای متقاضیان وجود ندارد و افرادی که ثبت‌نام خود را انجام دهند می‌توانند تا زمان اعلام نتایج قطعی از سوی سازمان سنجش، به‌صورت مشروط سر کلاس‌ها حاضر شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، رییس مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان با بیان این‌که این مرکز اولین و قدیمی‌ترین مرکز علمی‌کاربردی استان با ۲۰ سال قدمت است، خاطرنشان کرد: این مرکز آموزش عالی در سال ۷۷ با دو رشته کاردانی کامپیوتر و ظرفیت ۷۰ نفر راه‌اندازی شد و در حال حاضر با حدود ۲ هزار دانشجو و ۲۲ رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در حال فعالیت است؛ همچنین تاکنون بیش از چهار هزار دانشجو از این مرکز دانش‌آموخته شده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: ثبت نام ، بدون کنکور ، دانشجو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام بدون کنکور دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌روست و باید زیرساخت‌های لازم برای پذیرش دانشجو در استان را تامین کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام عباس توان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان نیاز به یک مکان متمرکز و سایت متمرکز دارد که شأن دانشجو رعایت شود.

وی با بیان اینکه زمین ساخت مجموعه 37 هکتاری دانشگاه فرهنگیان آماده و طراحی آن انجام شده است، گفت: باید با استفاده از اعتبارات مالی متفاوت ساخت دانشگاه فرهنگیان کرمان انجام شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان با اشاره به اینکه طرح مولدسازی پیشنهاد شده است و چند ملک موجود داریم که وقفی هستند و ما امکان استفاده از این طرح را نداریم، افزود: نیاز است به هر طریقی، عملیات اجرایی ساخت ساختمان دانشگاه آغاز شود تا بعد بتوانیم از سایر منابع مالی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت پذیرش بیش از هزار نفر دانشجو معلم داریم اما اکنون فقط 500 نفر را پذیرش می‌کنیم چرا که جا کم داریم، گفت: یکسری ساختمان داریم که در اختیار سایر نهادها است و باید به دانشگاه فرهنگیان برگردد چرا که در حال حاضر نیاز جدی به این ساختمان‌ها داریم.

توان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان نیاز معلم آموزش و پرورش را تامین می‌کند، افزود: امروز چاره‌ای نداریم و باید زیرساخت‌های لازم برای پذیرش دانشجو در استان را تامین کنیم.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث استان جنوبی کرمان در میان است، وزارت آموزش و پرورش ما را موظف کرده که یک دانشگاه فرهنگیان در جیرفت و یک پردیس دانشگاهی در شهرستان کهنوج احداث شود.

مریم السادات طباطبایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این جلسه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرزندآوری و افزایش نسل را نجات کشور می‌دادند و آن را یکی از ضروری‌ترین فرایض عنوان می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش مهمترین دستگاه در حوزه جوانی جمعیت است، گفت: نیاز است آموزش و پرورش این دغدغه مقام معظم رهبری را هوشیارسازی و به جامعه آگاه‌سازی کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه باید امر ازدواج تسهیل شود، چرا که مقدمه فرزندآوری ازدواج است، افزود: آموزش و پرورش در این زمینه وظیفه سنگینی دارد و قشر عظیمی از جامعه را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان