Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تنفس جنگل اشتباه بزرگی است گفت: اتکا شهردای ها به بودجه دولتی درست نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،شمس الله شریعت نژاد در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداریهای مازندران که عصر امروز در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه وضع مازندران با دیگر مناطق مختلف کشور متفاوت است اظهار کرد: مازندران استانی است که سالانه 1200 میلی متر بارندگی دارد اما بازشاهدیم که با تانکر آبرسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتی یک لیتر از آب رودخانه ای که 480 لیتر در ثانیه دارد ذخیره نکرده و استفاده مطلوبی از این منابع خدادای نکرده ایم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت: درآمد شهرداری های استان از دریا ناچیز است ضمن اینکه روستاهای حاشیه جنگل نیز نفع چندانی از جنگل نمی برند.

وی با اشاره به طرح تنفس جنگل تصریح کرد: طرح تنفس جنگل اشتباه بزرگی است و در هیچ جای دنیا چنین طرحی وجود ندارد و این نشان می دهد ما وقتی راه حل مسئله ای را نمی دانیم اقدام به پاک کردن صورت مسئله می کنیم.

شریعت نژاد گفت: جنگل منابع و سرمایه کشور محسوب می شود باید از منابع به درستی بهره گیری کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه طرحی برای توسعه کمربندی ها در استان در گذشته وجود نداشت و تاکید بر اینکه باید برای توسعه کمربندی ها برنامه ریزی مدون صورت گیرد ،ادامه داد: اعتبارات این بخش صرف کنارگذرها شد.

 شریعت نژاد از تاخیر در برگزاری جلسات کمیسیون ماده 5 انتقاد و بر ضرورت فراهم کردن شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی گفت: تکیه شهرداری ها به بودجه دولتی درست نیست، باید منابع پایدار ایجاد شود.

وی ساماندهی زباله استان را معضل بزرگ دانست و بر ساماندهی آن تاکید کرد.

شریعت نژاد بیان کرد: طرح تفضیلی شهرها و طرح هادی روستا ها نیاز به بازنگری دارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تنفس جنگل درآمد سرمایه کشاورزی و منابع طبیعی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند پرداخت این تسهیلات در استان گفت: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

در این جلسه سید سجاد پادام، رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور برای پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه قول همکاری داد.

دیگر خبرها

  • پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • سعید دقیقی: پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در مازندران فوت شدند
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳