Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که مجید جلالی به تازگی هدایت نساجی قائم شهر را در دست گرفته است مشکلات ریز و درشت در قائم شهر مانع نظم گرفتن این تیم مازندرانی است. نساجی مدیر عامل ندارد و این موضوع سبب شده هم بازیکنان و هم جلالی از وضعیت موجود ناراضی باشند.

طرفداری - نساجی قائم شهر، تیم محبوب مازندرانی‌ها در لیگ برتر نیم فصلی پرماجرا را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رفتن، برگشتن و در نهایت دوباره رفتن جواد نکونام، انتصاب مجید جلالی به مربیگری نساجی بارقه امید برای تبدیل شدن نساجی به تیمی منظم و پایان حواشی را تقویت کرد.

با این حال اوضاع در نساجی جالب نیست. مجید جلالی هنوز به طور رسمی سرمربی نساجی نشده زیرا قراردادی منعقد نشده است و جلالی بر اساس یک توافق شفاهی بر سر تمرینات این تیم حاضر می‌شود گرچه امروز خبر رسید که او به دلیل بی توجهی به حل مشکلات موجود نساجی تصمیم گرفته بر سر تمرین نساجی حاضر نشود.

جلالی که همواره در پیکان در باشگاهی دارای ساختار و منظم کار می‌کرد اکنون در قائم شهر خود را در باشگاهی می‌بیند که در حال حاضر فاقد مدیر عامل است. مشخص نشدن مدیر عامل جدید نساجی از سوی مالک، عامل اصلی بی نظمی در امور جاری نساجی است و جلالی از این موضوع به شدت گلایه مند است و می‌گوید مدیر عامل باید به سرعت مشخص شود.

قرارداد تنظیم شده بین جلالی و نساجی نیز به این دلیل به امضا نرسیده که اشکالاتی در آن وجود داشته است. از سوی دیگر عدم پرداخت مطالبات بازیکنان سبب شده برخی از آن‌ها در تمرین نساجی حضور نیابند و این، یکی از دلایل جدی ناراحتی جلالی از شرایط موجود است. جلالی به باشگاه نساجی گفته است که برای موفقیت در نیم فصل دوم باید ابزار موجودش را حفظ کند اما این وضعیت به از دست دادن دارایی‌های کنونی نساجی می‌انجامد.

نساجی محبوب که به سختی و پس از سال‌ها مشقت به لیگ برتر رسیده باید برای حضور در لیگ برتر جدی‌تر باشد. وضعیت قرارداد برخی بازیکنان به گونه‌ای است که به دلیل عدم دریافت مطالبات خود می‌توانند نساجی را ترک کنند و پیشنهاداتی به دست چند بازیکن نساجی رسیده است. این شرایط کار جلالی را در قائم شهر دشوارتر می‌کند گرچه نساجی با یک مدافع گرجستانی قرارداد امضا کرده و قرار است حامد لک را نیز بازگرداند اما در قائم شهر، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و کمبود نزولات آسمانی، منبع تامین آب آشامیدنی روستای  آزاد ده از توابع شهرستان تاکستان دچار افت آبدهی شده بود که با حفر و تجهیز چاه مقدار سه لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی روستا اضافه شد.

بیرنوندی با اعلام اینکه برای این پروژه ۶ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: هم اکنون این روستای ۶۰۰ نفری از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند است.

وی افزود: عملیات بغل کنی چاه شماره دو این روستا توسط شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با تلاش و مشارکت دهیاری انجام شد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب شهر‌ها و روستا‌ها انجام می‌دهد ولی ضروری است با توجه به کمبود منابع آب، مردم نیز مصرف آب را مدیریت کنند تا همگان از آب در دسترس برخوردار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد