Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بهار با حضور سردار فرجی جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و مسئولین شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار «سید جواد حسینی» قدردانی شد و سرهنگ دوم پاسدار، «مهدی هندی ورکانه» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ طی حکمی از فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سرهنگ پاسدار «سید جواد حسینی» به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ملایر معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بهار سپاه تکریم و معارفه سردار فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل