Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@11:33:04 GMT

ضارب حجاریان ادعای زاکانی را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۵۷۴

ضارب حجاریان ادعای زاکانی را تکذیب کرد

علیرضا زاکانی در حالی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده مدعی شد ضارب سعید حجاریان در سال 88 در ستاد میرحسین موسوی بوده است که سعید عسگر در همان سال 88 این ادعا را رد کرده بود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، عصر امروز دور دوم مناظره‌ علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مصطفی تاج‌زاده، معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات با محوریت حوادث سیاسی سال‌ 88 در موسسه سرچشمه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مناظره زاکانی مدعی شد « آقای عسگر، فردی که آقای حجاریان را ترور کرد،‌ سال 88 در ستاد انتخاباتی آقای موسوی بود.»
سعید عسگر سال 1378، سعید حجاریان، عضو وقت شورای شهر تهران را با اسلحه ماکاروف‌،‌ ترور کرد و بعد از دستگیری به خاطر این اقدام به 15 سال حبس محکوم شد.

این ادعای زاکانی در حالی است که عسگر در همان سال 88 با انتشار بیانیه‌ای حضورش در ستاد نامزد اصلاح‌طلبان را تکذیب کرده بود. او همچنین بعدها در مصاحبه‌ای هم حمایتش از میرحسین موسوی را رد کرد.
در بیانیه سعید عسگر در تاریخ 29 خرداد سال 88 آمده است:‌ این روزها مطالب بر روی سایت‌ها و روزنامه‌ها تحت عنوان «ضارب، مضروب و بازجو همه در جبهه حامیان موسوی» فعالیت سعید عسگر در ستاد میرحسین موسوی شهرری و... مشاهده گردیده است که بنده آن را صریحاً در روزنامه جوان و ایران تکذیب کرده‌ام و در سایتی نوشته شده است که «سعید عسگر ضارب سعید حجاریان در جریان آشوب‌های خیابانی به نفع میرحسین موسوی وارد میدان شده بود» که این هم یک دروغ و تهمتی بیش نیست.»
عسگر بعدها در مصاحبه‌ای که عصر ایران آن را منتشر کرد، شایعه حضورش در ستاد میرحسین موسوی را تکذیب کرد.
مهدی روغنی از نزدیکان سعید عسگر که در ترور سعید حجاریان نقش مراقب را بر عهده داشت نیز در دی‌ماه سال 94 نیز در گفت‌‌وگو با تدبیر24 از پشت پرده شایعه حضور سعید عسگر در ستاد میرحسین موسوی پرده برداشته و گفته بود: «این‌ها را یک عده می‌گفتند که چهره سعید و امثال ما را خراب کنند... امثال همین رسایی این حرف‌ها را می‌زدند.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زاکانی مناظره میرحسین موسوی انتخابات 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • ادعای دبیر ستاد امر به معروف: فیلم‌های درگیری گشت ارشاد مربوط به پارسال است | از روی عناد که بی‌حجابی نمی‌کنند | به دستور رئیسی «طرح نور» اجرا شد