Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر چهارشنبه در قالب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال، در حالی میزبان پیکان تهران بود که با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و به دنبال حواشی ایجاد شده در بازی مقابل سایپا تهران در هفته گذشته مسابقات، به برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور هوادارانش محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرداری گنبد در سالن خالی از تماشاگر المپیک گنبد توانست گیم اول را در حالی با نتیجه 25 بر 23 به سود خود به پایان برساند که در ابتدای بازی 4 امتیاز از میهمان خود عقب افتاده بود ولی رفته رفته بازی را در دست گرفت و با پیروزی به استقبال گیم دوم رفت.
بازیکنان تیم پیکان در گیم دوم با انگیزه بیشتری وارد زمین شده و بازی بهتری را نمایش گذاشتند ولی شهرداری گنبد نیز متقابلا قویتر ظاهر شد و در یک بازی پایاپای، دو تیم بازی جذاب و طولانی را به نمایش گذاشتند که در نهایت با نتیجه 33 بر 31 به سود میزبان خاتمه یافت.
در گیم سوم هم تیم گنبد با بازی خوب خود، تیم برتر میدان بود و از ابتدای بازی اختلاف امتیاز را نسبت به حریف خود حفظ کرد و در کمال اقتدار با کسب نتیجه 25 بر 18 پیکان را برد و سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.
دیدار شهرداری گنبدکاووس مقابل پیکان با قضاوت آقایان محمد شاهمیری و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم و با حضور احمد دامغانی نژاد و حمید حق بین بعنوان ناظر داوری و ناظر سازمان لیگ برگزار شد و شهرداری گنبد با پیروزی در این بازی توانست با 19 بازی و 10 برد به رده ششم جدول رده بندی برسد.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها زمین سازمان لیگ شهرداری کمیته انضباطی لیگ برتر والیبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین؛ در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم شمس آذر در ورزشگاه آزادی در یک بازی تماشایی با نتیجه ۳ - ۲، نتیجه را به آبی‌ های پایتخت باخت.

تیم شمس آذر که تا دقیقه ۸۰ بازی با سه گل از حریف خود عقب بود در دقایق ۸۳ و ۸۵ با گل‌های فراز امامعلی و مجتبی فخریان دو گل به استقلال زد و این امکان را داشت که باخت را با مساوی عوض کند.

استقلالی‌ها با این برد به صدر جدول بازگشتند.

تیم شمس آذر با این نتیجه ۳۱ امتیازی و در دره هفتم جدول باقی ماند

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شمس آذر یازدهم اردیبهشت در خانه، میزبان پیکان تهران است.

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم