Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با اشاره به کشف کالاهای قاچاق در این استان گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق منهدم شده از ابتدای امسال ۵۷ میلیارد ریال بوده است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حسن اسلامی‌راد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه قاچاق در مدت 9 ماهه گذشته 65 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 459 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد پرونده‌های قاچاق کالا را نیز 652 فقره پرونده برشمرد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 3.5 درصدی را نشان می‌دهد.

بیش از 1000 پرونده مرتبط با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان تشکیل شدمیوه‌های قاچاق را به نیازمندان هم ندهید و بدون رحم آتش بزنیدنظارت بر عرضه قاچاق کالا در استان زنجان وجود ندارد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان به میزان انهدام کالاهای قاچاق از ابتدای امسال نیز اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق منهدم شده از ابتدای امسال 57 میلیارد ریال بوده است.

اسلامی راد به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان سمنان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال پنج هزار و 870 مورد بازرسی از مکان‌های مختلف مانند اصناف، داروخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت انجام شده است.

وی افزود: در این راستا از ابتدای امسال تعداد 629 قاچاقچی نیز در استان سمنان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند که نشان از حجم بالای مبارزه با قاچاق بوده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: تعداد پرونده‌های بالای 100 میلیون تومان از 18 پرونده به 38 پرونده رسیده که این مهم نشان از هدفمند بودن مبارزه با قاچاق کالا و همچنین مبارزه با دانه درشت‌ها است.

اسلامی راد با بیان اینکه در استان سمنان علاوه بر بعد مقابله‌ای با قاچاق کالا در ابعاد دیگر نیز اقداماتی انجام شده است به اقدامات فرهنگی انجام شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگی علاوه بر نشان دادن قبح کالای قاچاق، ضرورت استفاده از کالای ایرانی نیز در استان ترویج شده است.

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ