Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:06:39 GMT

تیم کشتی پهلوانی خراسان رضوی قهرمان کشور شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۷۳۵

تیم کشتی پهلوانی خراسان رضوی قهرمان کشور شد

سید مسعود ریاضی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابتهای کشتی پهلوانی نوجوانان کشور امروز با حضور 86 کشتی گیر از 18 استان و 20 تیم در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی برگزار شد و نوجوانان تیم خراسان رضوی در این رقابتها 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به دست آوردند.
وی با بیان اینکه میکائیل رسولی در وزن 80 و سید علی محمد حسینی در وزن به علاوه 80 کیلو گرم مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویختند اظهار داشت: مهدی غفاری در وزن 50 کیلو گرم و حمیدرضا علاقه مند در وزن 60 کیلو گرم مدال نقره را برای تیم استان به ارمغان آوردند و تیمهای مازندران و تهران هم دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: مهدی غفاری، حمیدرضا علاقه مند، یونس صفدری، میکائیل رسولی و سیدعلی محمدحسینی کشتی گیران و محمد محمدی، حامد ندایی مربی و امیررضا وظیفه دان سرپرست تیم اعزامی خراسان رضوی به مسابقات کشوری بودند.
13 هزار کشتی گیر فرنگی و آزاد در رده های مختلف سنی خراسان رضوی فعالیت می کنند.
7507 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان آذربایجان شرقی خراسان رضوی کشتی محمد حسینی مدال طلا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده بزرگسالان در حالی به پایان رسید که شیر مردان مازندرانی با کسب ۱ مدال طلا و ۴ برنز، نایب قهرمان این پیکار‌ها شدند.

محمدرضا غفوری ورکی در وزن ۵۵- کیلو برای تیم مازندران مدال طلا گرفت.

مدال برنز‌های تیم مازندران را هم امیرحسین رمضان زاده و شاهرخ نجفی در وزن ۵۵- کیلو، نوید رنجبر ورندی در وزن ۶۷- کیلو و حامد اکبری در وزن ۷۵- کیلو به دست آوردند.

این مسابقات در اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۷-،   ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلو و به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی