Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@14:53:16 GMT

عصبانیت کره جنوبی از اقدام تحریک‌آمیز ژاپن

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۸۰۹

عصبانیت کره جنوبی از اقدام تحریک‌آمیز ژاپن

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از رویترز، پرواز یک فروند هواپیمای گشت دریایی ژاپن بر فراز یک رزم‌ناو کره جنوبی، اعتراض سئول را در پی داشت.

کره جنوبی این رویداد را اقدامی کاملاً تحریک آمیز در مواجهه با یک کشور دوست تلقی کرد.

این اقدام روز چهارشنبه در آب‌های فراساحلی جنوب غرب شبه جزیره کره و علیرغم آگاهی از هویت رزم‌ناو کره‌ای رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«سوه ووک» (Suh Wook) رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی، در این باره گفت: نمی‌توان از تردید درباره مقاصد ژاپن خودداری کرد و به شدت این اقدام را محکوم می‌کنیم.

وی همچنین از اتخاذ اقدام متقابل در صورت تکرار این مسئله خبر داد.

وزارت دفاع کره جنوبی نیز می‌گوید مراتب اعتراض خود را به سفارت ژاپن در سئول اعلام خواهد کرد.

این اقدام درحالی انجام شد که وزرای خارجه طرفین قرار است طی امروز در حاشیه کنفرانس اقتصادی داووس با یکدیگر دیدار کنند.

گفتنی است که سابقه تنش‌های ۲ کشور به جنگ جهانی دوم و رفتارهای امپراتوری ژاپن در این دوره باز می‌گردد.

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پرواز ژاپن کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی گفت: دادگستری خراسان جنوبی با برگزاری ۴۷ دادگاه‌های علنی برخط رکورددار این دادگاه‌ها در کشور شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان جنوبی، عباس اسماعیلی، اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضاییه و در راستای اصل 165 قانون اساسی (برگزاری محاکمات به صورت علنی) این دادگستری اقدام به برگزاری دادگاه با موضوعاتی کرده است که جنبه عمومی داشته و عامه مردم با آن سروکار دارند تا جلوه‌ای از اصل 165 قانون اساسی محقق شد.

وی با اشاره به روند برگزاری دادگاه علنی برخط در دادگستری استان گفت: به منظور حداکثر استفاده از دانش، تجربه و تخصص قضات تجدیدنظر در مرحله اول پرونده‌های ارجاعی به شعب محاکم دادگاه تجدیدنظر استان مدنظر بوده و در اولویت برگزاری قرار می‌گیرند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی گفت: به منظور بهره‌گیری بیشتر اساتید و دانشجویان از برگزاری دادگاه‌ها سعی می‌شود پرونده‌های دارای وکیل یا نماینده حقوقی باشند انتخاب شود.

اسماعیلی افزود: با توجه به ضرورت حفظ حریم و حرمت اشخاص پرونده قبل از اطلاع رسانی بدواً با برقراری ارتباط تصویری توسط مدیردفتر شعبه دادگاه با اصحاب پرونده و تشریح کامل موضوع مبنی بر اینکه دادگاه به صورت مجازی و علنی با پخش کامل به صورت تصویرطرفین پرونده برای مخاطبین ذکر شده و موافقت اصحاب پرونده موضوع صورتجلسه پس از اخذ و درج امضای الکترونیک طرفین صورتجلسه ضم پرونده می‌شود.

وی گفت: پس از تعیین وقت رسیدگی و ابلاغ آن به طرفین موضوع برگزاری دادگاه علنی طی مکاتبه همراه با پوستر مربوط و نحوه ورود به دادگاه که کاربری ارسال شده صرفاً برای همان روز می‌باشد به دانشگاه‌ها، ادارات دولتی مرتبط با موضوع و اصناف جهت ابلاغ به علاقمندان در سطح استان و کشور اقدام می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان با بیان اینکه در روز‌های برگزاری دادگاه قاضی  شعبه بدواً درخصوص خواسته مطروحه توضیحاتی را ارائه می‌کند، گفت: با شروع دادگاه تصویر کامل محیط اتاق، اشخاص حاضر و هم چنین صفحه سمپ همراه با تایپ همزمان اظهارات طرفین برای مخاطبین قابل رؤیت است.

اسماعیلی گفت: در تازه‌ترین اقدام دادگستری استان به منظور اشاعه هرچه بیشتر دادگاه‌های علنی برخط و استفاده بیشتر از ظرفیت، دانش و تجربیات کارکنان قضایی، علاوه بر مرکز استان اقدام به برگزاری دادگاه‌های علنی در حوزه‌های قضایی کم برخوردار و مرزی استان مانند شهرستان‌های درمیان، نهبندان و سایر شهرستان‌های استان کرده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • اقدام عملی نهاد‌های بین المللی برای جلوگیری از اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • عصبانیت و اعتراض شدید کریستیانو رونالدو به داور چهارم پس از باخت پرتغال مقابل اسلوونی / فیلم
  • سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!