Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:12:45 GMT

انتقاد نایب رییس فدراسیون عراق از کاتانچ

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۸۴۹

انتقاد نایب رییس فدراسیون عراق از کاتانچ

یکی ازاعضای فدراسیون تیم ملی عراق با انتقاد ازسرچکو کاتانچ حفظ او درسمت سرمربی گری تیم ملی را به نفع فوتبال عراق ندانست.

به گزارش "ورزش سه"، علی جبار نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق پس از شکست عراق در مقابل قطر  گفت:« سرچکو کاتانچ باید در خصوص شیوه بازی با یک مهاجم را توضیح دهد این درحالی است که این مربی  از بازیکنان تهاجمی مثل آلعآباد، محمد داوود و ایمن حسین در نیمکت بهره می برد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


 وی  در ادامه افزود:« سرمربی تیم ملی متاسفانه فرصت بازگشت به بازی را به راحتی از دست داد او اگر چه محمد داوود را وارد زمین کرد اما دیگر کار از کار گذشته بود.»


 علی جبار همچنین در خصوص مصدومیت های زیادی که در این بازی گریبان گیر این تیم شد خاطر نشان کرد:« آسیب دیدگی های تکراری دلایل خودش را دارد و پزشک تیم  علت مصدومیت علی حصنی را  مصدومیت کهنه او دانست، اما تیم ما زمان کافی برای گرم کردن قبل از بازی را نداشت و ما این مورد را به کمیته برگزاری بازی ها به صورت شکایت مطرح می کنیم .»


 وی درخصوص  آینده کاتانچ هم گفت:« این  وظیفه  رییس فدراسیون فوتبال عراق  است اما من معتقدم حفظ او نمی تواند تضمینی برای موفقیت تیم ملی عراق در آینده  باشد.»

پیشکسوت امارات تیم ملی عراق سرچکو کاتانچ عراق امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق عراق امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال