Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم‌های پیام خراسان، شهرداری گنبد، کاله آمل، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین حریفان خود را شکست دادند. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم‌های پیام خراسان، شهرداری گنبد، کاله آمل، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین حریفان خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طولانی‌ترین بازی هفته که در سالن شهید گل‌عباسی شهر ورامین برگزار شد تیم شهرداری این شهر با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود فولاد سیرجان را در یک دیدار تماشایی و جذاب از پیش رو برداشت. ورامینی‌ها در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 23، 25 بر 15 و 15 بر 13 شاگردان رضا دامغانی را از پیش رو برداشتند و در ست‌های دوم و چهارم با حساب 22 بر 25 و 31 بر 33 شکست خوردند. اسپک‌های مؤثر بازیکنان شهرداری و حمایت بی‌امان تماشاگران ورامینی عوامل اصلی پیروزی تیم ورامین بودند.

دامغانی: بازی در ورامین، سخت‌ترین بازی ما خواهد بود

 

اما تیم شگفتی‌ساز هفته بیستم بدون شک شهرداری گنبد بود که در سالن المپیک این شهر در سه ست متوالی حریف قدرتمند خود پیکان را شکست داد. در سایر دیدارها تیم شهرداری ارومیه با کادر فنی جدید خود 3 بر 2 شهرداری تبریز را شکست داد، پیام خراسان با همین نتیجه از سد عقاب تهران گذشت، کاله 3 بر صفر دورنای ارومیه را از پیش رو برداشت و خاتم اردکان نیز در سه ست متوالی تیم بحران‌زده شهروند اراک را مغلوب کرد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!

به گزارش ورزش سه، طلسم شکست ناپذیری ملوان مقابل سپاهان نیز سرانجام در هفته بیست و چهارم شکسته شد تا شاگردان خوزه مورایس همچنان در رتبه سوم باقی بمانند و اندک امیدی برای قهرمانی در پایان فصل داشته باشند.

نکته جالب این تقابل به آنجایی برمی‌گردد که تیم سپاهان در هفت دیدار اخیر خود مقابل ملوان در لیگ برتر هرگز موفق به پیروزی نشده بود. هفت دیداری که فاصله‌اش با توجه به غیبت شش ساله ملوان در لیگ برتر به ده سال کشیده شد.

آخرین پیروزی سپاهان تا پیش از این مقابل ملوان در دیدار برگشت دو تیم در لیگ سیزدهم رقم خورده بود. بازی‌ای که در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۳ در همین ورزشگاه مرحوم قایقران برگزار شده بود و در پایان سپاهان با هدایت زلاتکو کرانچار فقید موفق به برتری ۳ بر ۲ مقابل ملوانی شد دراگان اسکوچیچ آن را هدایت ميکرد.

گل‌های سپاهان در آن دیدار را سرخیو فن دایک، محرم نویدکیا و هادی عقیلی به ثمر رساندند. دو گل ملوان نیز توسط مهدی دغاغله و اسماعیل صمدی زده شد.

دیگر خبرها

  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید