Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:26:12 GMT

کیش قطب پشتیبانی صنایع نفت و گاز در کشور

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۹۰۰

کیش قطب پشتیبانی صنایع نفت و گاز در کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش به‌دلیل دارا بودن میدان‌های گازی و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان به قطب پشتیبانی صنایع نفت و گاز در کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین مظفری در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با اشاره به توانمندیهای جزیره کیش در ارائه خدمات پشتیبانی به صنایع نفت و گاز افزود: سازمان منطقه‌آزاد کیش از همکاری‌های مشترک شرکت‌های توانمند داخلی و برندهای معتبر خارجی در حوزه انرژی برای اجرای پروژه های کلان نفت و گاز حمایت ویژه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه با اشاره به بسیج تمامی امکانات سازمان منطقه آزاد کیش اعم از سخت‌افزاری و نرم افزاری برای حمایت از مبتکران، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: بستری فراهم شده تا مراحل ثبت، راه‌اندازی و استقرار این شرکت‌ها در کوتاه‌ترین بازه زمانی انجام شود و برای این منظور ساختمانی ۱۱ طبقه برای آغاز فعالیت این شرکت‌ها درنظرگرفته شده ودرحال آماده سازی است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز خرسندی از توافقات انجام شده بین این سازمان و دانشگاه‌های توانمند مستقر در جزیره اظهار داشت: با عنایت به جایگزینی فعالیت‌های کار آفرینی بر رویکردهای آموزشی در مراکز آموزش عالی، درصدد ایجاد مراکز فناوری و کارخانه نوآوری هستیم. 

مظفری راه‌اندازی بورس بین‌الملل در کیش را مهم ارزیابی کرد و گفت: وجود زیر ساخت‌ها و شرکت‌های فعال در عرصه بورس، کیش را به مرکز نهایی پولی و مالی منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل می‌کند.

مهرشاد صدیقی مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش دراین دوره  شرکت‌های حاضر از کشورهای آمریکا، بلژیک، چین، ایتالیا، ژاپن، انگلستان، جمهوری‌چک، هلند، امارات، روسیه، کره‌جنوبی و کشورمان آخرین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو را به نمایش گذاشته‌اند.

نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش که از دوشنبه یکم بهمن در کیش آغاز به کار کرد تا ۴ بهمن میزبان فعالان و علاقمندان در حوزه انرژی است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش عالی انرژی روسیه گاز نفت و گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تصویب یک‌هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر از محل منابع صنایع پتروشیمی گفت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان این اعتبار برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سخاوت اسدی صبح امروز در نشست مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با استاندار بوشهر یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در شرکت‌ها و صنایع پارس جنوبی دانست و اظهار داشت: سال گذشته با تلاش ویژه 2 هزار و 400 نفر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند این تعداد به غیر از نیروهای کارگری است.

وی به جذب 858 نفر جوانان بومی استان بوشهر برای اشتغال در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: در این طرح تاکنون 322 نفر جذب شده‌اند و 536 نفر دیگر نیز با برگزاری آزمون استخدامی جذب امسال خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی را 59 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: 41.8 درصد این نیروها، بومی استان بوشهر هستند که با برنامه‌ریزی انجام شده زمینه تحقق 50 درصدی جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی فراهم می‌شود.

اسدی یکی از تعهدات وزارت نفت در محیط‌های پیرامونی صنایع را تخصیص اعتبارات در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: یکی از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور تصویب یک‌هزار میلیارد تومان از محل منابع صنایع پتروشیمی پارس جنوبی برای اجرا طرح‌ها عمرانی است که تاکنون 60 درصد آن تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: در مجموع تاکنون 600 میلیارد تومان اعتبار یاد شده برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصویب 12 میلیارد تومان برای حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر را از دیگر طرح‌ها دانست و گفت: اعتباراتی نیز برای طرح‌های آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها مصوب و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • تحولات اوکراین|گزارش سازمان ملل درباره شکنجه اسرای روس
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • یک سازمان بین‌المللی: ۳ هزار بمب منفجرنشده در غزه وجود دارد
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر