Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به ملی‌پوش عراقی خود، استراحت داده است و او از یکشنبه هفته آینده در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا خواهد کرد.

طرفداری- بنابر اعلام مصطفی قنبرپور، برانکو ایوانکوویچ به بشار رسن استراحت داده است و او با توجه به حذف تیم ملی عراق و استراحتی که خواهد داشت باید از یکشنبه هفته آینده در تمرینات حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قنبرپور همچنین اعلام کرد با توجه به صحبت‌های همتی، وی فردا پنج‌شنبه تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟

صادق ضیاییان افزود: چهارشنبه (۵ اردیبهشت) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در دیگر مناطق بارندگی خفیف است.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در شرق و شمال شرق کشور و استان فارس رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد رگبار پراکنده و وزش باد و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما انتظار می‌رود .

به گفته ضیاییان شنبه (۸ اردیبهشت) در چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: یکشنبه (۹ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام، استان کهگیلویه وبویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می شود.

وی اضافه کرد: تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی ساعات روز شدید می‌شود و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

وی افزوذ: چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج می باشند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۷ و ۳۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم