Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولید کننده بخش ­های خدمات مشتمل بر هشت بخش «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالا‌های شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گری‌های مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیت‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شاخص کل قیمت تولید کننده بخش‌­های خدمات (بر مبنای ١٠٠=١٣٩٠) در فصل پاییز ١٣٩٧ برابر است با ٣١٠.١ که نسبت به فصل قبل ٨.٨ درصد افزایش یافته است. همچنین شاخص تورم تولید کننده بخش خدمات در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹.۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

تغییرات شاخص بخش­های خدمات نشان می‌دهد، شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالا‌های شخصی و خانگی» در فصل پاییز ١٣٩٧برابر است با ٣٧٩.٣، که نسبت به فصل قبل ١٣.٣ درصد افزایش یافته است. شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل پاییز ١٣٩٧برابر است با ٤٢٩.٨ که نسبت به فصل قبل ١٥.٣ درصد افزایش یافته است.

همچنین شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل پاییز ١٣٩٧ نسبت به فصل قبل ٩.٠ درصد افزایش و شاخص گروه «خدمات واسطه گری‌های مالی (بیمه)» نیز در فصل پاییز ١٣٩٧ نسبت به فصل ١.٨ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بر این اساس شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار» در پاییز امسال نسبت به فصل قبل ٥.٩ درصد، شاخص گروه «خدمات آموزش» در این فصل نیز ١٥ درصد و شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در پاییز نسبت به فصل قبل ٦ درصد افزایش یافته است.

همچنین شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل پاییز ١٣٩٧نسبت به فصل قبل ٦.٥ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات مرکز آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب استان

احمدیان معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری جنوب استان گفت: ۶۳۸۷۵ نفر مسافر در نیمه‌ی اول سفر‌های نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب استان جابجا شده اند که سهم ناوگان مینی بوس رانی از این جابجایی در سفر ۸۴ درصد و در مسافر ۷۷ درصد بوده، سهم ناوگان اتوبوسی ما ۱۴ درصد سفر‌ها و ۲۲درصد مسافران داشته و همچنین سهم ناوگان سواری ما ۲ درصد سفر‌ها و یک درصد مسافرین را در دستور کار داشتیم.

معاون حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان افزود: ۶۸۹۰۳ مسافر در نیمه‌ی اول تعطیلات نوروزی وارد جنوب استان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل نه درصد افزایش داشته است که در این خصوص ۴۱۹۶۱ مسافر خروجی داشتیم که تقریباً ۴۱درصد آمار منفی داریم.

وی تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل از بیست و چهار اسفند ماه با شروع سفر‌های نوروزی تاکنون یک میلیون و صد و نود و پنج هزار و هفتصد و پنجاه و دو تردد در جنوب استان انجام شده که نسبت به سال گذشته ۹درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب استان
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟/ بهترین پرتفو بورسی
  • آمارها نشان از تورم بیشتر نسبت به سال قبل دارد
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • پیش‌بینی وضعیت تورم در کشورهای مختلف جهان در سال ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)