Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: فراکسیون زنان به جد درباره لایحه امنیت زنان پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد؛ اگر این لایحه امنیت زنان به مجلس ارسال نشود، فراکسیون زنان ورود پیدا می‌کند.
به گزارشگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فریده اولاد قباد عضو فراکسیون زنان مجلس در گردهمایی مشاوران و کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم در مجلس شورای اسلامی گام‌های موثری را در راستای استیفای حقوق قانونی بانوان و زنان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو فراکسیون زنان گفت: این موضوع همیشه دغدغه بوده است که یک ردیف و اعتبار مستقلی را در وزارت آموزش و پرورش برای عملکرد حوزه زنان اختصاص داده نشده است.

وی یا بیان اینکه همه دولت باید نگاه ویژه به بودجه آموزش و پرورش داشته باشد، ادامه داد: بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۶ چیزی حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان و امسال ۴۲ هزار تومان بود که ۱۰ هزار میلیارد تومان در آموزش و پرورش کسری بودجه داریم باید سهمی برای آموزش و پرورش برای همه حوزه‌ها تخصیص داده شود.

اولاد قباد تصریح کرد: در بودجه سال ۹۷، سعی شده مصوبات خوبی مخصوصا در حوزه نوسازی و ایمن سازی مدارس در نظر گرفته شود.

وی گفت: در بودجه امسال، مجلس ۲۳۰ میلیارد تومان بابت بیمه زنان سرپرست خانواده درنظر گرفت و برای بودجه سال آینده هم سعی بر افزایش آن داریم.

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه پیشنهاد دادیم وزارتخانه‌ها اعتباری را برای بانوان اختصاص دهند که در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود، ادامه داد: موضوع معاف شدن مدارس از آب، گاز و برق سال گذشته شکل گرفت و در آیین‌نامه‌ای به مدارس ابلاغ شد، اما در برخی مدارس هنوز این موضوع پرداخت می‌شود که این موضوع به مدیرکل استان‌ها برمی‌گردد که پیگیری کند؛ البته مدارس باید اصلاح الگوی مصرف را انجام دهند.

اولاد قباد گفت: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است و یکی از ماده‌های درباره کودکان بازمانده از تحصیل است.

عضو فراکسیون زنان گفت: فراکسیون زنان به جد درباره لایحه امنیت زنان پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد؛ اگر این لایحه امنیت زنان به مجلس ارسال نشود، فراکسیون زنان ورود پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراکسیون زنان مجلس لایحه امنیت زنان اموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ فرشته میرزازاده گفت: اگر می‌خواهیم پرداختی از جیب مردم تغییر نکند و مابه‌التفاوت اصلاح سیاست‌های ارزی از طریق دولت و سازمان‌های بیمه گر جبران شود، نیاز سالانه طرح دارویار حدود ۱۲۰ همت است.

وی افزود: در حال حاضر اعتبار پیش بینی شده در لایحه بودجه‌ای که به مجلس تقدیم شده حدود ۷۵ همت است و با عدد در خواستی وزارت بهداشت متفاوت است.

میرزازاده با تاکید بر ضرورت اصلاح این عدد، ادامه داد: اگر بخشی از تجهیزات و ملزومات پزشکی هم که تا حالا ارز ۴۲۰۰ می‌گرفته به ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر کند باز مازاد بر این اعداد مورد نیاز است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو ابراز امیدواری کرد؛ سازمان برنامه و بودجه با همکاری مجلس شورای اسلامی، لایحه را طوری ببندد که فشاری متوجه مردم نشود.

میرزا زاده با یادآوری اینکه منابع طرح دارویار و اصلاح سیاست ارزی از طریق هدفمندی یارانه‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: منابع این طرح وابسته به فروش یارانه‌های انرژی است، لذا مستمر و منظم محقق نمی‌شود و ممکن است در تأمین دچار چالش شویم؛ هر چند تردید نداریم با درایتی که همواره وجود داشته این مشکل هم به خوبی مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد