Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:24:23 GMT

ساری: امیدوارم ایگواین گل های زیادی به ثمر برساند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۱۰۱۹

ساری: امیدوارم ایگواین گل های زیادی به ثمر برساند

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی ابراز امیدواری کرد گونسالو ایگواین در این تیم نمایش درخشانی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال گونسالو ایگواین به چلسی تقریبا نهایی شده و این مهاجم 31 ساله که در ناپولی نمایش درخشانی زیر نظر ساری داشت، حالا در لیگ برتر امیدوار به حل مشکل گلزنی چلسی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتقال احتمالی گونسالو ایگواین: "او یک مهاجم بزرگ است و در فصل اول حضور من در ناپولی خیلی خوب کار کرد. ایگواین 36 بار در 35 بازی در سری آ گلزنی کرد و در آن فصل در مجموع 39 گل به ثمر رساند و یکی از بهترین مهاجمانی بوده که من در دوران مربیگری ام دیده ام. من امیدوارم ایگواین در چلسی نیز گل های زیادی به ثمر برساند و در جنبه های دیگر نیز به تیم کمک کند."

 

نتایج اخیر چلسی: "من فکر می کنم بازیکنانم باید در مستطیل سبز واکنش نشان دهند و باقی مسائل اهمیتی ندارند. ما در مورد اینکه چگونه می توانیم رویکرد، انگیزه و عزم تیمی را بهبود ببخشیم با بازیکنان صحبت کردیم و ما تلاش می کنیم شرایط قبل از مسابقه و تمرینات را تغییر دهیم اما من معتقدم بازیکنان باید در زمین واکنش نشان دهند."

 

شرایط ادن هازارد: "او یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما بیش از آنکه یک رهبر باشد، یک ستاره باکیفیت است و هازارد در 2 دقیقه می تواند باعث پیروزی یک تیم شود."

چلسی مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!

بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید برخی افراد دنبال این هستند چرا بعضی بازیکنان در نیم فصل اول اینگونه بازی نمی‌کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داریوش شجاعیان بعد از تساوی 2-2 هوادار و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: این سومین یا چهارمین بازی است که در نتیجه جلو می‌افتیم و در نهایت بازی مساوی می‌شود. روی این قضیه باید کار کنیم و امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود.

عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!

 وی افزود: اگر این اتفاق نمی‌افتاد در چهار بازی، هشت امتیاز بیشتر می‌گرفتیم و با احتساب آنها رتبه تیم ما تک رقمی می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد. مستحق برد بودیم و امیدوارم در هفته‌های باقیمانده این اتفاق بیفتد که بتوانیم برنده باشیم.

بازیکن هوادار راجع‌ به  اینکه آیا شلوغی اعضای کادر فنی دو تیم باعث توقف بازی نمی‌شد، تصریح کرد: اتفاقی بود که در آخر بازی افتاد. چون امتیاز دو تیم برابر بود یک مقدار حساسیت دو تیم زیاد بود. این اتفاقات در لیگ ما طبیعی است مخصوصاً دقایق آخر بازی که تیمی عقب باشد. با تمام احترامی که برای آقای عنایتی قائلم از اول بازی هیچ اتفاقی از سمت نیمکت ما اتفاق نیفتاد. شاید وقتی من تعویض شدم هیجان‌زده شدم و کمی داد زدم که عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم اگر اشتباه از ما بود، ببخشند.

شجاعیان در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقاتی باعث شده بعد از مصدومیت دوباره بدرخشد و گل و پاس گل‌های متوالی داشته باشد، عنوان کرد: باعث و بانی این اتفاق آقا مسعود (شجاعی) است. او با همه بچه‌ها صحبت و روحیه دو چندانی به ما تزریق می‌کند. همین هم باعث شده در این برهه برای تیم هوادار تأثیرگذار باشم. در اتفاقاتی که برای من می‌افتد تک تک بچه‌های تیم زحمت می‌کشند. اگر پاس گلی می‌دهم ثمره آن کسی است که گل می‌زند. اگر گل می‌زنم بچه‌ها زحمت می‌کشند و به من پاس می‌دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. دقیقاً یکی از اتفاقاتی که برای من افتاده و در فوتبالم تأثیرگذار بوده، ازدواجم است. از همسرم تشکر می‌کنم چون کنار من بود. این اتفاق روزی و قسمت من بوده که با وجود همسرم عملکرد خوب را تجربه کنم.

بازیکن هوادار گفت: چیز دیگری ذهنم را خیلی درگیر می‌کند. نمی‌دانم کدام شخص است. اما از هفته سیزدهم آقا مسعود آمد و الان هفته بیست و چهارم است. از هفته سیزدهم تا هفته بیست و چهارم، اگر مربی در نشست خبری حرف می‌زند یا بازیکنی در میکسدزون صحبت می‌کند، آن فرد همواره درباره گذشته این تیم صحبت می‌کند. چرا نیم فصل اول این اتفاقات نیفتاد؟ مثلاً می‌گویند چرا داریوش شجاعیان نیم فصل اول گلزنی نمی‌کرد یا پاس گل نمی‌داد. نمی‌دانم دنبال چه هستند؟ به نظرم  همه عوامل قبلی  و کل عواملی که الان در تیم هستند، قابل احترام هستند. همان روزی که آقا محمود (فکری) از تیم رفتند به همان دوست عزیز گفتم همه توان خودمان را گذاشتیم، ولی نشد.بعضی جاها این اتفاق نمی‌افتد و امیدوارم این سؤال در هفته‌های بعدی تکرار نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • رژه نیروهای مسلح در ساری
  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: ایران توانست به اسرائیل آسیب برساند/ آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم