Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@22:16:11 GMT

پرواز پراید در سعادت آباد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۱۰۳۱

پرواز پراید در سعادت آباد +تصاویر

خبرگزاری میزان- شب گذشته تصادف دو خودرو در سعادت‌آباد، خودروی پراید بر اثر شدت برخورد یک خودروی دیگر به بالای دیوار منزل مجاور پرتاب شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته تصادف دو خودرو در ۲۴ متری سعادت‌آباد، خیابان یکم شرقی یک دستگاه خودروی سواری رنو ساندرو حین حرکت در خیابان یکم شرقی ضمن انحراف از مسیر اصلی و پس از برخورد با دو خودرو پارک شده واژگون شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت برخورد خودروها با یکدیگر به حدی بود که خودروی پراید پارک شده به بالای دیوار منزل مجاور پرتاب شده که آتش‌نشانان با استفاده از جرثقیل و تجهیزات ویژه نجات به رهاسازی و انتقال آن به محلی امن اقدام کردند.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس حادثه خودرو سواری تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث خیابان گرکان با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از احداث خیابان گرکان با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: این خیابان برای تسهیل در تردد شهروندان و در راستای محله محوری احداث شده است.

وی افزود: خیابان‌ها به‌عنوان فضاهایی پویا در شهرها محسوب می‌شود، بنابراین باید به گونه‌ای ایمن و بهینه طراحی شده و آسایش شهروندان را فراهم کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرهای بسیاری دچار مشکلات در زمینه حمل‌ونقل بوده و علت آن طراحی ضعیف شبکه معابری است که شیوه‌های مختلف حمل‌ونقل را با هم ادغام نکرده است یا محیطی امن برای استفاده عابران پیاده و دوچرخه‌سواران فراهم نمی‌کند.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه این خیابان سال‌ها مطالبه اهالی محله گرکان بوده است، تصریح کرد: این خیابان در حال حاضر به‌عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه برای این محله کمتر برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای احداث این خیابان احداث پارک محلی نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این خیابان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

صیرفی‌نژاد با تاکید بر اینکه پارک‌ها با افزایش جذابیت‌های شهر، سبب توسعه گردشگری و افزایش درآمد شهری می‌شود، تصریح کرد: فضای سبز تأثیر مستقیمی بر روان شهروندان دارد و از این طریق بر کیفیت زندگی شهروندان که از اجزای کلیدی توسعه پایدار است، تأثیر گذار است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دیگری را در راستای محله‌محوری و شهروند محوری در دست اقدام دارد.

کد خبر 745690

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند