Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@10:27:55 GMT

توقع هواداران از فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۱۱۱۵

توقع هواداران از فرهاد مجیدی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محبوبیت شماره ۷ آبی‌ها همواره یکی از دلایل حضور پررنگ‌تر هواداران استقلال در بازی‌ها و تمرینات این تیم بوده و هست و به همین خاطر است که عده‌ای معتقدند اضافه شدن فرهاد مجیدی، تاکتیکی است که مدیران استقلال برای سرپوش گذاشتن روی عدم توفیق در بازی‌های نیم‌فصل اول و ناتوانی در بازار نقل و انتقالات زمستانی به آن متوسل شده‌اند، اما آنچه در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود عدم دسترسی علاقه‌مندان فرهاد مجیدی به او خواهد بود و دلیل آن نیز دیوار حائلی است که چند سالی میان استقلال و هوادارانش بنا شده و گویا هیچ اراده‌ای نیز از سوی باشگاه برای برداشتن این دیوار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله دلایلی که برای فاصله افتادن بین هواداران و تیم مطرح می‌شود انجام تمرینات در ورزشگاه صنایع دفاع که در یک مجموعه نظامی قرار دارد، است، اما حضور هوادارانی که از سرمایه‌های اصلی باشگاه محسوب می‌شوند در روز‌هایی که آبی‌پوشان در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند نیز ممنوع است. در این میان فرهاد مجیدی باید با متقاعد کردن وینفرد شفر مبنی بر اینکه حضور هواداران و نزدیک شدن آنان به بازیکنان نه تنها تهدیدی برای آبی‌پوشان نیست بلکه خود فرصتی است که متأسفانه چند سالی است استقلال از آن بی‌بهره شده، نقش مثبت حضور خود را در جمع پسران آبی به خوبی نشان دهد تا پس از مدت‌ها عاملی باشد برای نزدیکی بیشتر هواداران با بازیکنان استقلال.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مربی استقلال استقلال هواداران استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از تساوی روحیه بخش مقابل گل گهر در سیرجان اکنون خود را مهیای جدال خانگی برابر ملوان بندرانزلی خواهد کرد. بهمن روشنایی سرپرست باتجربه و قدیمی استقلال خوزستان که روزهای تلخ و شیرینی را از قهرمانی تا سقوط و صعود را با آبی‌ها پشت سر گذاشته، مدعی است آنها قادر خواهند بود در ادامه فصل با دستیابی به امتیازات لازم به هدف خود دست یابند.

وی درباره روند تیم گفت: جا دارد خسته نباشید به اعضای کادرفنی و همچنین بازیکنان باتعصب خودمان بگویم. رسیدن به دو گل در آن دقایق یکی از اتفاقات خوبی بود که در دوران حضورم در استقلال تجربه کرده بود و به تک تک بازیکنان و انگیزه آنها برای موفقیت با تیم افتخار می‌کنم. مطمئنا این اتفاق نشان دهنده انگیزه و کیفیت بازیکنان ماست که هدف رسیدن به امتیازات را در ذهن دنبال می‌کنند.

سرپرست استقلال خوزستان درباره بازی مقابل ملوان نیز گفت: ملوان یکی از تیم‌های ریشه دار و خوب فوتبال ایران است که در این فصل نیز نتایج خوبی کسب کرده و سپاهان نیز به سختی موفق به شکست آنها شد. مسلما کار سختی پیش رو خواهیم داشت اما این انگیزه و ذهنیت تک تک بازیکنان و اعضای تیم در کنار هواداران است که در ادامه بازی‌ها با رسیدن به نتیجه جایگاه خوبی را از آن خود کنیم. با هواداران استقلال خوزستان همه چیز شدنی است و مطمئنا در کنار یک نمایش زیبا که از ابتدای فصل نیز علیرغم تمامی مشکلات موفق به انجام آن شدیم، برای کسب نتیجه نیز در این بازی امیدوار خواهیم بود.

روشنایی درباره حواشی شکل گرفته طی روزهای اخیر نیز گفت: مدیریت باشگاه از تمامی اعضا خواسته تا بدون توجه به حواشی تمام تمرکز خودشان را روی موفقیت تیم قرار دهند. اینجا در استقلال خوزستان همه ما مسوولیت بزرگی بر گردن داریم و باید هواداران را به اتفاقی که انتظار آن را دارند برسانیم. فصل گذشته در کنار آنها توانستیم صعود کنیم و یک روز شیرین و بیادماندنی را در اهواز شکل دهیم. امروز نیز هدف ما اتفاق بزرگتری خواهد بود و به دنبال حفظ سهمیه و دستیابی به جایگاه مناسبی هستیم.

وی ادامه داد: در این مسیر ضمن عملکرد فنی کادرفنی و تلاش و کیفیت بازیکنان و همراهی هواداران، جا دارد از مدیریت باشگاه نیز تشکر داشته باشیم. ما در روزهایی که کاملا تحت فشار بودیم با تدابیر مدیریتی آنها به شرایط خوبی نزدیک شدیم. همگی اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا استقلال را به جایگاه مناسبی برسانند و تمام وجود خود را برای این موضوع به کار گرفته‌اند. موفقیت در نیم فصل دوم و کسب نتایج امیدوارکننده در مسیر راهبردهایی بوده که چه در بخش نقل و انتقالات و چه حمایت‌های آنها صورت گرفته است. برخلاف بحث‌های شکل گرفته هزینه عجیبی برای نقل و انتقالات نداشتیم اما توانستیم همه نگاه‌ها را در کنار انتخاب‌های هوشمندانه بهمراه صرف هزینه پایین، جلب کنیم و این موضوع را در مسیر کسب نتیجه قرار دهیم. آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه در کنار دیگر اعضای مدیریتی تیم واقعا چشم انداز فوق العاده‌ای را شکل داده‌اند و امیدواریم در این مسیر بار دیگر استقلال خوزستان و هوادارانش روزهای خوبی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا