Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، آلمان امروز چهارشنبه اعلام کرد که کِشتی «آگزبورگ» از ناوگان دریایی این کشور دیگر در عملیات علیه قاچاق انسان در مدیترانه شرکت نخواهند کرد.

یک مقام برجسته نظامی آلمان با اعلام این خبر اعلام کرد: کشتی‌های آلمان دیگر در عملیات موسوم به «سوفیا» در دریای مدیترانه حضور نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام برجسته نظامی آلمان ادامه داد: ۱۰ نفر از اعضای نیروی دریایی آلمان که در مقر فرماندهی این عملیات حضور داشتند، همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

اتحادیه اروپا عملیات دریایی سوفیا را در سال ۲۰۱۵ و در آبهای مدیترانه، به منظور توقف قاچاق مهاجران به اروپا و نیز تقویت تحریم‌ تسلیحاتی لیبی آغاز کرد. هدف دیگر عملیات سوفیا آموزش نیروهای گارد ساحلی لیبی برای مقابله با قاچاق مهاجران بود.

زمان عملیات دریایی سوفیا اخیرا و در پایان ماه دسامبر سال گذشته میلادی به مدت ۳ ماه و تا انتهای ماه مارس سال ۲۰۱۹ تمدید شده بود. ۳ کشتی نظامی در این عملیات شرکت داشتند: «رنا سوفیا» از اسپانیا، «لویجی ریتزو» از ایتالیا و «آگزبورگ» از آلمان.

از سوی دیگر اتحادیه اروپا اعلام کرد که عملیات سوفیا در نبود کشتی آلمانی آگزبورگ و تهدید ایتالیا تا موعد مقرر به کار خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 4522141

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان اتحادیه اروپا دریای مدیترانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 747118

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • ناو آلمانی از ماموریت دریای سرخ خارج شد