Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: شخصی که به علت اختلاف خانوادگی فرزند شیرخواره اش را از مادرش جدا کرده و به کوهستان فرار کرده بودتوسط مامورین پاسگاه انتظامی همت آباد باخرز خراسان رضوی دستگیر و کودک نزد مادر خود بازگشت.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عکس جسد سلاخی شده یک مرد وسط پیاده رو / در آبسرد رخ داد شوهر سمیه مچ او با مرد غریبه را نیمه شب گرفت / او در را قفل کرد و به پلیس زنگ زد + عکس مادر مطلقه خدیجه و سلیمان کوچولو را فجیع کشت! / او مشکل مالی داشت؟! + عکس ها جزییات شلیک تیرخلاص به دختر 17 ساله در سراوان شهلا پنجه طلا کیست؟! / زنان پلیس فاش کردند + عکس قصاب مشهدی سگ ها را سلاخی می کرد! / گوشت سگ با قیمت 36 هزارتومان + عکس وحشتناک زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان اعلام شد +جزییات نقشه زن شیطان برای میوه فروش تهرانی/ این زن 25 ساله او را برای ماساژ به خانه برد ! جنگ تن به تن شیطان با دختر دانشجو مشهدی ! کورتاژ مرگبار نوعروس رشتی در بیمارستان خصوصی / او را بی هوش کردند و دیگر زنده نشد تصویر وحشتناک از تکه تکه شدن شهروند زنجانی توسط گرگ گرسنه!+ عکس وحشت بزرگ مردم رشت از وقوع یک فاجعه +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خبر ویژه /انفجار وحشتناک در قلب تهران/ 8 نفر سوختند!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث خراسان رضوی پلیس کودک عکس انتظامی عکس زن تهران مرگ یک زن مرد پسر جوان زن جوان من سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت کودک شش ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که بدون گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده است، بر اثر بی احتیاطی و نداشتن توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد می‌کند که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی شش ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده، لذا از خانواده‌ها خواسته می‌شود از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندان خود قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی خودداری کنند و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندان خود داشته باشند.

کد خبر 746995

دیگر خبرها

  • آکنه نوزادی چیست؟
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • (ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه
  • صاعقه زدگی خانم ۴۵ ساله در سپیدان
  • کمک فوری برای جراحی کودک 7 ساله
  • عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک ۱۰ ساله در رشت
  • هوای ناسالم برای مشهدی‌ها