Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@17:08:03 GMT

استقبال رسانه های خارجی از موزه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۱۶۲۸

استقبال رسانه های خارجی از موزه


گروهی از خبرگزاری یو نیوز از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ گروهی از خبرگزاری یو نیوز از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

همچنین این گروه پس از بازدید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی با دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ خبرگزاری یونیوز اخبار مربوط به حوزه کشورهای اسلامی و مقاومت را تولید می کند که اغلب خبرهای آن در سوریه ، لبنان ،یمن ، بحرین و سایر کشور های اسلامی است.

یونیوز یک خبرگزاری تصویرى است که اخبار ویدیویى، رادیویى و مکتوب را به طور مداوم پخش مى کند، و قصد دارد منبع اول اطلاعات خبرى را براى همه شبکه هاى عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی شود.

خبرگزاری یونیوز متن های خبری، خبرهای تصویری، رادیویى، سرویس پخش زنده را روى فرکانس ماهواره اى قرار می دهد، و همچنین رویدادهاى مختلف و مهم منطقه و جهان را به صورت مستقیم پخش مى کند.

شایان ذکر است؛ این سایت توانسته طی یک سال ۵ هزار خبر را تولید کند که استاندار جهانی چنین سایت‌هایی، تولید ۱۲۰۰ خبر در سال است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد

سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران در بیانیه‌ای تاکید کرد: سپاه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران در بیانیه‌ای تاکید کرد: سپاه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده‌ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.

شاید در آن روز‌های نخست که هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن مطرح می‌کردند، تصور نمی‌رفت که چه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری به عهده این تشکیلات تازه تأسیس خواهد بود؛ اما از آنجا که محرک حضور در این نهاد خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه بود جملگی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده کرده بودند.

حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کردند و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت. 

سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است که سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است و داعیه تحقق نسبی آن را در جهان امروزی دارد و دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی (عج) نیز گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهانشمول که باید همیشه حرکت خود را بدان سوی جهت دهد؛ لذا سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله کرمان و جامعه رسانه‌ای بسیج ضمن تبریک این روز به سپاهیان عزیز، پاسداران برکف به روح ملکوتی ومعمار انقلاب و نیرو‌های سبز.. پوش آن در دفاع همه جانبه از کیان انقلاب سترگ اسلامی تشکر نموده و حمایت همه جانبه اصحاب رسانه را از‌ای نهاد مقدس اعلام میدارد.

سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی