Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه فرانسه گفت: سازو کار مالی مورد حمایت اروپا برای تسهیل معاملات غیردلاری با ایران احتمالا در روزهای آینده راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش بی بی سی فارسی، رویترز به نقل از ژان ایو لودریان اعلام کرد که این خبر را وزیر خارجه فرانسه در پارلمان فرانسه اعلام کرده است.

این ساز و کار یا کانال مالی (SPV) برای بی‌اثر کردن تحریم‌های آمریکا علیه ایران بعد از خروج این کشور از برجام در دستور کار اروپایی‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران بارها از تعویق در راه‌اندازی این سیستم ابراز نگرانی کرده است.

تحریم‌های آمریکا شامل شرکت‌های غیرآمریکایی طرف حساب ایران هم می‌شود و این شرکت‌ها در صورت معامله با ایران از حضور در بازرار آمریکا محروم می‌شوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟

وزیر خارجه رژیم اسرائیل بعد از عملیات ایران در فلسطین اشغالی می‌گوید که با مقامات ارشد چند کشور درباره تحریم برنامه موشکی ایران گفتگو کرده است.

به گزارش فارس، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، صبح امروز (سه‌شنبه)، گفت که تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است.

او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت صبح امروز، به ۳۲ کشور پیام فرستاده و با ده‌ها وزیر خارجه و مقامات ارشد دیگر کشور‌ها درباره تحریم برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه گفتگو کرده است.

وزیر خارجه اسرائیل در ادامه نوشت: «الان و پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود.»

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم