Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:00:24 GMT

امریکا اذعان کرد ایران تنها پیروز خاورمیانه است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۱۸۳۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

کد خبر 4522164.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا خاورمیانه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: آمریکا اذعان کرد که ایران قدرت منطقه‌ای است

روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارش خود آورده است که واکنش دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به عملیات موشکی و پهپادی ایران نشان می‌دهد که واشنگتن اکنون با ایران به‌عنوان یک «قدرت منطقه‌ای» برخورد می‌کند و به عملیات نظامی مستقیم ایران به متحد واشنگتن (رژیم صهیونیستی) مشروعیت می‌بخشد.

این روزنامه تاکید کرد که تسلیم شدن آمریکا در مقابل عملیات نظامی ایران از خاک خود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین یک تغییر دراماتیک در قواعد درگیری‌هایی است که تاکنون بین تهران و تل آویو وجود داشته است.

روزنامه معاریو نوشت: اینکه آمریکا تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه‌ای را به رسمیت شناخته است و در برابر عملیات این کشور به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی فلسطین) تسلیم شده است، انگیزه کشور‌های عربی متحد واشنگتن را برای ادامه شرط بندی بر روی روابط خود با آمریکا و اسرائیل کاهش می‌دهد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • اذعان به موفقیت حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟
  • خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا
  • معاریو: آمریکا اذعان کرد که ایران قدرت منطقه‌ای است
  • ایران، خاورمیانه و گام بعدی حماس
  • قهرمانی تیم ملوان ایران در ۲۰۰ متر آزاد
  • ایران؛ بازدارندگی منطقی/کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟! /جنگ روانی اسرائیل
  • کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟! /ایران؛ بازدارندگی منطقی/جنگ روانی اسرائیل