Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ویژه‌نامه‌ای که نشریه فارن‌پالیسی سالانه برای معرفی ۱۰۰ اندیشمند برتر دنیا منتشر می‌کند، در فهرست ۱۰ متفکر برتر حوزه دفاعی-امنیتی قرار گرفت.

سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ویژه‌نامه‌‌ سالانه‌ای که نشریه آمریکایی فارن‌پالیسی برای معرفی ۱۰۰ اندیشمند برتر دنیا منتشر می‌کند، در فهرست ۱۰ متفکر برتر حوزه دفاعی-امنیتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارن‌پالیسی در مقدمه‌ای برای ویژه‌نامه «Global Thinkers» (اندیشمندان جهانی) آورده است در دهمین سالگرد انتشار این ویژه‌نامه فهرست صد نفر از اندیشمندان دنیا را به ۱۰ گروه تقسیم کرده است و ۱۰ فرد برتر در هر کدام از این گروه‌ها را انتخاب نموده است.

در بخش «دفاعی و امنیتی» این افراد به عنوان اندیشمندان برتر انتخاب شده‌اند: ۱- سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس، ۲- «اورزولا فن در لاین»، وزیر دفاع آلمان ۳- «اولگا سانچز کوردرو»، وزیر امور کشور مکزیک ۴- «آبی احمد»، نخست‌وزیر اتیوپی ۵- «گوئن شاتول»، رئیس شرکت فناوری‌های اکتشاف فضایی (اسپیس‌اکس) ۶- «آلکس کارپ»، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت نرم‌افزاری «فناوری‌های پلانتیر» ۷- «الیوت هیگینز»، روزنامه‌نگار و بنیانگذار وب‌سایت «بلینگکت» ۸- «ولادیسلاو سارکوف»، دستیار «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه ۹- «شیخ حسینه»، نخست‌وزیر بنگلادش و ۱۰- «سوسی بوجیاستوتی»، وزیر امور دریایی و شیلات اندونزی.

نشریه فارن‌پالیسی در معرفی سردار سلیمانی نوشته او چهره‌ای است که علناً تهدیدهای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را پاسخ داده؛ این نشریه به نقل از سردار سلیمانی نوشت: «به شما می‌گویم در آنجایی که فکر نمی‌کنید ما در نزدیک شما هستیم.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عکس جسد سلاخی شده یک مرد وسط پیاده رو / در آبسرد رخ داد شوهر سمیه مچ او با مرد غریبه را نیمه شب گرفت / او در را قفل کرد و به پلیس زنگ زد + عکس مادر مطلقه خدیجه و سلیمان کوچولو را فجیع کشت! / او مشکل مالی داشت؟! + عکس ها جزییات شلیک تیرخلاص به دختر 17 ساله در سراوان شهلا پنجه طلا کیست؟! / زنان پلیس فاش کردند + عکس قصاب مشهدی سگ ها را سلاخی می کرد! / گوشت سگ با قیمت 36 هزارتومان + عکس وحشتناک زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان اعلام شد +جزییات نقشه زن شیطان برای میوه فروش تهرانی/ این زن 25 ساله او را برای ماساژ به خانه برد ! جنگ تن به تن شیطان با دختر دانشجو مشهدی ! کورتاژ مرگبار نوعروس رشتی در بیمارستان خصوصی / او را بی هوش کردند و دیگر زنده نشد تصویر وحشتناک از تکه تکه شدن شهروند زنجانی توسط گرگ گرسنه!+ عکس وحشت بزرگ مردم رشت از وقوع یک فاجعه +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خبر ویژه /انفجار وحشتناک در قلب تهران/ 8 نفر سوختند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنیا سردار سلیمانی نامه عکس زن تهران یک زن مرگ زن جوان پسر جوان مرد من سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | آیا پای اسرائیل در میان بود؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | آیا پای اسرائیل در میان بود؟
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال