Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مرحله مقدماتی سیزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی و سومین جشنواره فجر تلاوت شامگاه گذشته، دوم بهمن‌ماه در شهر کرمانشاه و در جلسه هفتگی وحید نظریان با حضور علاقمندان به کتاب آسمانی شکل گرفت.
این جلسه که هر هفته در روزهای سه‌شنبه در شهر کرمانشاه، خیابان مصطفی امامی، جنب کتابخانه امیرکبیر و با نام مجمع قاریان و حافظان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود، با آنکه محدودیت مکانی و وسعت کمی دارد، اما توانسته یکی از شاخص‌ترین چهره‌های قرآنی بعد از ظهور جمهوری اسلامی در کشورهای مسلمان را به جهان معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحید نظریان سال‌های دور و از نوجوانی مورد توجه بسیاری از گوهرشناسان هنر تلاوت قرآن بوده و هم‌اکنون نیز در کشورهای اسلامی از وی به عنوان استاد مصطفی اسماعیل ثانی یاد می‌کنند.
در این جلسه تعدادی از قاریان و مشتاقان کتاب وحی به تلاوت آیات مورد نظر خود پرداختند که در نهایت و با پایان وقت جلسه، امین عبدی که پیش از این نیز جشنواره سوم و چهارم تلاوت‌های مجلسی را تجربه کرده بود، بار دیگر به عنوان نماینده استان کرمانشاه انتخاب و جواز حضور در سیزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی را کسب کرد.
در این جلسه همچنین، مهدی ساعد، از قاریان ممتاز و بین‌المللی جمهوری اسلامی میهمان ویژه این مرحله از جشنواره مقدماتی بود که با تلاوت خود حاضران را به وجد آورد و مورد توجه مستمعان قرار گرفت.
یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این مراسم، از سوی مسئولان برگزاری جشنواره، هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شرکت‌کنندگان شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی امین عبدی کرمانشاه جشنواره تلاوت های مجلسی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد