Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین نتانیاهو خطاب به مردم ایران مدعی شد که آرزو دارد روزی آنها در کنار مردم اسرائیل باشند!به گزارش بلاغ،نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه دوم بهمن در توییتر خود یک پیام ویدئویی منتشر کرد.

نتانیاهو با یادآوری کمک‌های کشورش به ایران در دوران قبل از انقلاب از جمله کمک به زلزله‌زدگان و مشارکت در ساخت فرودگاه مهرآباد تهران ادعا کرده که مردم ایران پس از انقلاب اسلامی دچار «رنج» شده‌اند و افزود که ایران بارها درخواست کمک او به مردم ایران را نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از مخالفان سرسخت برجام و حامی تحریم‌های آمریکا علیه ایران است ادعا کرد:  «من وعده دادم در هر کجا که امکان داشته باشد به مردم ایران کمک کنم. سال گذشته پیشنهاد امدادرسانی به قربانیان یک زلزله دیگر در ایران را دادم، ایران این پیشنهاد را رد کرد. من یک سایت به زبان فراسی راه‌اندازی کردم که هدف آن انتقال دانش ما در حوزه آب به ایرانیان بود که در معرض خشکسالی شدید قرار دارند. ایران این پیشنهاد را نیز رد کرد.»

او هم چنین در این پیام از شرایط اقتصادی کشور هم به نفع خود سوءاستفاده کرده است. در ویدئویی که در توییتر نخست‌وزیر اسرائیل منتشر شده، بخش‌هایی از سخنان حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی آمده که رئیس جمهوری ایران در آن وعده «رونق اقتصادی» به مردم می‌دهد. نتانیاهو در این ویدئو که عنوان آن «حقیقت یا دروغ» است، مدعی شده که بر خلاف ایران که به وعده‌های خود عمل نمی‌کند، او به وعده‌هایی که به مردم ایران داده عمل کرده است.

نتانیاهو که از مخالفان توافق هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌های ایران در بخش دیگری از این ویدئوی دو دقیقه‌ای که به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی منشتر شده ادعا می‌کند که ایران به لطف برجام و افزایش فروش نفت «۴۰ میلیارد دلار» به دست آورده است.

نتانیاهو ضمن متهم کردن مجدد ایران به حمایت از تروریسم و خرج کردن بودجه در این راه، ابراز امیدواری کرد که روزی مردم ایران و اسرائیل هم «در کنار هم باشند»!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور در پیامی از اقدام غیورانه و شجاعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات موفق وعده صادق علیه مواضع رژیم صهیونیستی کودک‌کش قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتظارها شب گذشته به سر آمد و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی برای چندمین مرتبه در ماه‌های اخیر با حمله گسترده پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه در عملیات وعده صادق عزیز فرو ریخت.

اقدام تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از هم‌رزمانش، تجاوز آشکار آن رژیم جنایتکار به خاک وطنمان بود و موضوعی نبود که به سادگی بتوان از کنارش گذشت و تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، با عملیات موفقیت‌آمیز و هوشمندانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران محقق شد و چه زیبا دل یاران و دوستان امت حزب الله را شاد کرد و استکبار جهانی را به حاشیه برد.

جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و ثبات در منطقه است، اما به هیچ عنوان اجازه دست درازی به خاک کشور را به دشمنان ملت نمی‌دهد. این حمله تاریخی که در نوع خود در جهان بی نظیر است تنها بخشی از موج خشم و نفرت آزادی‌خواهان از رژیم متجاوز صهیونیستی است و پیام روشنی برای آن رژیم اشغالگر و حامیانش دارد؛ اینکه ایران اسلامی امروز سرافرازانه با تمام قوا در برابر دشمنان خود ایستاده و هر رژیم نامشروعی بخواهد فکر ماجراجویی در سر بپروراند، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده‌تر در انتظارش است.

بی تردید نه تنها ملت بزرگ ایران، بلکه تمام آزادی خواهان جهان و مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم داغ دیده غزه، این شجاعت رزمندگان غیور سپاه را ارج می‌نهند و جبهه مقاومت با بشارت این پیروزی عظیم امیدوارانه‌تر مسیر خود را تا آزادی قدس شریف طی می‌کنند.

اینجانب همسو با مردم و در کنار سایر مسؤولان از اقدامات دلاورمردان سپاه قدردانی نموده و از خداوند متعال آرزوی پیروزی‌های آتی در مقابله با جبهه کفر و نفاق را برای آن شجاعان ذیل الطاف الهی و حرکت در مسیر مهدوی با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (عزیز) خواستارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • میدل‌ایست‌آی: نتانیاهو قمار کرد اما ضربت راهبردی از ایران خورد
  • پیام مهمی که ایران مخابره کرد!
  • پیام آیت‌الله مکارم شیرازی درباره عملیات «وعده صادق»
  • وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد | به ۳۲ کشور پیام دادم و ...
  • نتانیاهو فدای اسرائیل یا اسرائیل فدای نتانیاهو!؟ / پیام خاص آیت الله جوادی آملی به ارتش و سپاه
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق
  • پیام آیت الله مکارم‌شیرازی درباره عملیات وعده صادق
  • اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید| تهران به اسرائیل پیام داد
  • حمله موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس