Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@04:33:27 GMT

ناکامی متهم میلیاردی پرونده پرهام در نقشه فرار

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۲۶۸۱

با هوشیاری بازپرس شعبه دوم دادسرای گرگان، نقشه فرار یکی از سه متهم پرونده میلیاردی گلستان ناکام ماند. آفتاب‌‌نیوز : هادی هاشمیان گفت: یکی از سه متهم اصلی پرونده معروف به پرهام آزادشهر، که دیروز قصد فرار داشت با هوشیاری بازپرس پرونده، این نقشه ناکام ماند.
وی افزود: این متهم با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیارد تومانی زندانی است که افرادی چند روز پیش با مراجعه به دادسرای مرکز استان و ارائه اسنادی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان، قصد آزادی او را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمیان گفت: اسناد ارائه شده به بازپرسی مربوط به پاکدشت ورامین استان تهران بود و برای بررسی درستی یا نادرستی اسناد و توقیف اسناد، نیابت قضایی برای دادسرای پاکدشت صادر شد.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: دیروز چند نفر به دادسرای گرگان مراجعه کردند و با ارائه برگه‌ای که در آن مُهر بازپرسی دادسرای پاکدشت و ثبت اسناد و املاک جعل شده بود به دنبال آزادی این فرد بودند، اما با شک بازپرس و پیگیری از دادسرای پاکدشت ورامین مشخص شد این برگه جعلی و اسناد املاک ارائه شده نیز اعتبار ندارد.
هادی هاشمیان افزود: ۳ نفر بازداشت شدند که در بازجویی‌های اولیه اقرار کردند، برای توقیف سند و آزادی متهم به آنان وعده‌ی ۴ میلیارد تومان داده شده که ۳۰۰ میلیون تومان آن را به صورت پیش پرداخت دریافت کرده اند.
وی گفت: پرونده معروف به پرهام آزادشهر سه متهم اصلی دارد که همه در زندان هستند و این افراد سر بیش از ۳ هزار نفر را در استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاه گذاشتند و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به جیب زدند.
این پرونده در دادسرای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی بود، اما با توجه به این بیشتر مالباختگان گلستانی هستند با پیگیری دادگستری استان، پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای گرگان منتقل شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرونده پرهام متهم میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی صالحی» دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۴۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم