Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ونزوئلا نوشت: سربازان این سرزمین رییس‌جمهوری تحمیلی را نمی‌پذیرند.

به گزارش ایسنا، ولادیمیر پادرینو لوپز، وزیر دفاع ونزوئلا در صفحه توییتر خود نوشت: یأس و نابردباری، صلح این ملت را تهدید می‌کند. سربازان این سرزمین، رییس‌جمهوری را که در سایه منافعی تاریک یا اقدام خودخوانده‌ای خارج از قانون تحمیل شود، نمی‌پذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادرینو تأکید کرد که ارتش ونزوئلا حامی قانون اساسی و حاکمیت ملی این کشور است.

نیکولاس مادورو، رییس‌جمهوری ونزوئلا پیش از این از ارتش کشورش خواست متحد و وفادار بماند و گفت: ما این بار هم پیروز خواهیم شد.

این در حالی است که خوآن گوآیدو، رهبر جناح مخالف ونزوئلا همزمان با تظاهرات گسترده ضددولتی خود را رییس‌جمهوری موقت این کشور خواند و سوگند یاد کرد. او گفت که با حمایت ارتش جایگزین مادورو خواهد شد و انتخابات آزاد برگزار خواهد کرد.

مایک پامپئو، رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا به تحولات اخیر در ونزوئلا واکنش نشان داد. پس از آن که خوآن گوآیدو خود را به عنوان رییس‌جمهوری موقت ونزوئلا معرفی کرد، پامپئو در بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن از او حمایت خواهد کرد. وزیر امور خارجه آمریکا از نیروهای ارتش ونزوئلا خواست از آنچه تلاش برای احیای دموکراسی قلمداد کرد، حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین