Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلاتی گفت: آثار ارزشمند امام سجاد(ع) در قالب نمایشگاه در کشورهای مختلف به مردم جهان عرضه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «ابوبکر صلاتی» از اندیشمندان کشور نیجریه در نشست بررسی راهکارهای ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل به ذکر خاطره ای پرداخت و عنوان کرد: سال 95 از طرف کشور نیجریه مبلغ کاروان حج در مکه بودم برای گرفتن کتاب به بعثه مقام معظم رهبری رفتم که صحیفه سجادیه هدیه گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سپس برای عیادت دوستم به هتل رفتم، یکی از علمای برجسته اهل سنت نیجریه صحیفه را دید و درخواست کرد کتاب را برای مطالعه به او بدهم و ساعت ها سرگرم مطالعه آن بود و در نهایت خواست که کتاب را در اختیارش بگذارم.

 

این اندیشمند کشور نیجریه تصریح کرد: صحیفه سجادیه مشتری دارد و وظیفه ما این است که آن را به تشنگان حقیقت عرضه کنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در 26 کشور دنیا، اظهار کرد: دبیرخانه کنگره باید از ظرفیت جامعه المصطفی برای گسترش این حرکت در کشورهای مختلف جهان استفاده کند.

 

صلاتی افزود: شرایط برای آموزش صحیفه سجادیه و معارف امام سجاد(ع) به صورت تخصصی باید برای مبلغین اعزامی در ماه های رمضان به کشورهای مختلف فراهم شود.

 

وی عنوان کرد: صحیفه سجادیه باید به زبان های مختلف ترجمه و به دانشگاه های کشورهای مختلف ارسال شود.

 

گفتنی است؛ در این نشست اندیشمندان شرکت کننده داخلی و خارجی به تبیین راهکارهای ترویج صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل پرداختند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع مجلس کشور نیجریه عرصه بین الملل صحیفه سجادیه کنگره بین المللی امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد