Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آمریکایی «فارن پالیسی» در گزارشی، سردار قاسم سلیمانی را به عنوان یکی از ۱۰ چهره برتر حوزه دفاعی-امنیتی سال ۲۰۱۹ در جهان معرفی کرد.

به گزارش شریان نیوز،  نشریه آمریکایی «فارن پالیسی» در ویژه‌نامه سالانه خود، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلانی، را به عنوان یکی از ۱۰ چهره برتر حوزه دفاعی-امنیتی سال ۲۰۱۹ در جهان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویژه‌نامه فارن پالیسی به مناسبت دهمین سالگرد انتشار آن، ۱۰۰ متفکر برتر جهان در ۱۰ گروه مختلف معرفی شده‌اند و سردار سلیمانی به عنوان یکی از ۱۰ مغز متفکر حوزه امنیتی و دفاعی انتخاب شده است.

در حوزه دفاعی-امنیتی افراد زیر به عنوان ۱۰ چهره برتر معرفی شده‌اند:

سردار «قاسم سلیمانی»؛
«اورزولا فن در لاین»، وزیر دفاع آلمان؛
«اولگا سانچز کوردرو»، وزیر کشور مکزیک؛
«آبی احمد»، نخست‌وزیر اتیوپی؛
«گوئن شاتول»، رئیس شرکت فناوری‌های اکتشاف فضایی «اسپیس‌اکس»؛
«آلکس کارپ»، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت نرم‌افزاری «فناوری‌های پلانتیر»؛
«الیوت هیگینز»، روزنامه‌نگار و بنیانگذار وب‌سایت «بلینگکت»؛
«ولادیسلاو سارکوف»، مشاور «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه؛
«شیخ حسینه»، نخست‌وزیر بنگلادش؛
«سوسی بوجیاستوتی»، وزیر امور دریایی و شیلات اندونزی؛

در این گزارش آمده است قاسم سلیمانی مدت دو دهه است که یکی از فرماندهان حوزه نظامی ایران است، اما این روز‌ها نقش وی از هر زمان دیگری پررنگ‌تر است. این گزارش می‌افزاید: سلیمانی همچنین به چهره‌ای مردمی برای پاسخ دادن به تهدیدات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، علیه مردم ایران تبدیل شده است. او ژوئیه سال ۲۰۱۸ (خطاب به ترامپ) هشدار داد: «ما نزدیک شما هستیم، جایی‌که حتی نمی‌توانید تصور کنید. ما آماده‌ایم».

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

آیت الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب یکی از دلایل مقابله صهیونیست ها و استکبار جهانی با ایران اسلامی را تضعیف اسلام و امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ یک از قدرت های بزرگ و کوچک جهانی نمی توانند مشاهده کنند که اسلام به عنوان یک قدرت اثر گذار در جهان بشریت باشد و به همین جهت به عناوین مختلف با اسلام دشمنی می کنند.

آیت الله استادی، افزود: حال امت ، علما و اندیشمندان جهان اسلام چه وظایفی در این میان دارند؛ باید آگاهانه و با هوشیاری کامل و دقیق، وظایفی که دارند را به خوبی انجام دهند و آسیب ها را به خوبی رصد کرده و بشناسند.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم، عنوان کرد: یکی از عوامل تضعیف مسلمین نزاع واختلاف است؛ در گذشته نیز هر گونه جنگ ، خونریزی و درگیری های لفظی و تنش آفرین ریشه در اختلاف داشته است این در حالی است که این وضعیت به نفع هیچ یک از طرفین نبوده است بلکه دشمنان سود برده اند.

وی ادامه داد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند لذا از هز راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، تصریح کرد: حکام کشورهای عربی و اسلامی منطقه توجه نمایند که مصداق آب به آسیب دشمنان ریختن شکل نگیرد و با بی توجهی موجب تضعیف اسلام و تقویت دشمان نشوند.

وی در پایان تاکید کرد: باید به آنچه که اسلام ، قرآن و پیامبر خواسته اند توجه کرد و با برادری ، الفت و دوستی در کنار یکدیگر همدلی و اخوت برقرار نماییم و از هرگونه تنازع و اختلاف و جنگ دوری کرده که در واقع امری عقلانی است زیرا که جهان اسلام با وحدت موفق خواهد بود.

 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس