Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@13:59:28 GMT

حمیدرضا صدر و روایتی جذاب برای نبرد لیپی - کی‌روش

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۱۵۴

کارشناس فوتبال ایران در یادداشتی به تحلیل بازی ایران و چین پرداخته.

به گزارش شریان نیوز، لیپی بزرگ برابر ایران.آنها با دردسر راهی مرحله یک چهارم شدند. پیروزی ۲ بر ۱ پس از دریافت یک گل از تایلند بازتابنده شکنندگی چینی ها بود تا قدرت شان. در حقیقت تعویض هوشمندانه یو با ژیائو بود که روند بازی را دگرگون کرد و سپس آن ضربه پنالتی از راه رسید که تساوی را به پیروزی بدل ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از آخرین باری که چین راهی پلی آف شده پانزده سال سپری شده. 
از ۲۰۰۴ در خانه شان. ولی این بار سد بزرگی به نام ایران برابرشان بالا رفته....
چینی ها برابر ایران شکست خوردگان سنتی هستند و در چهار دیدار از شش نبرد آخر برابر پسران سپیدپوش زانو زده اند. اژدها آخرین بار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر تک گل مهدی طارمی تسلیم شد.
آیا براستی مارچلو لیپی بزرگ  که جام جهانی را فتح کرده و سیزده جام را یووه به چنگ آورده می تواند در هفتاد سالگی ایران را متوقف کند؟ او ایران را تیم کاملی در زمینه تاکتیکی و تکنیکی خوانده و توپ های بلند بازیکنان را معرکه توصیف کرده. با این وصف افزوده "هیچ چیز درفوتبال محال نیست". او چه خواهد کرد؟ آیا سیستم محبوب ۴،۳،۳ اش را برابر خط میانی قوی ایران فدا کرده و بر تعداد مردانی میانی اش خواهد افزود؟ 
ایران خوش بینانه و با قدرت به سوی جام پرواز کرده و به جایی که رسیده چهار سال پیش رسیده بود. همان جایی که طی ضربه های پنالتی مغلوب عراق شد. اما این تیم از نظر ذهنی بسیار قوی تر شده. آزمون، جهانبخش،انصاری_فر، قدوس و دژاگه ترکیب غیر قابل پیش بینی به خط حمله داده اند و مدافعان حتی یک بار هم زانو نزده اند... ناکامی این متوازن ترین تیم ایران طی دو دهه اخیر برابر چین باورکردنی نخواهد بود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ۲۳ فروردین در بیشکک آغاز می‌شود که در وزن ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم‌پور به این مسابقات اعزام نخواهد شد. وی در حالی که سال گذشته به یک وزن بالاتر آمد اما در مسابقات رنکینگ جهانی در وزن ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و این امیرعلی آذرپیرا بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم طلا گرفت و مدعی این وزن شد. باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ۹۰ کیلوگرم وزن دارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد و به نظر می‌رسد رقابت گلادیاتور و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم حالا جدی‌تر از گذشته است.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد و در صورتی که آذرپیرا سهمیه ۹۷ کیلوگرم را بگیرد در این وزن به المپیک خواهد رفت. براین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم علاوه بر حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هم در تلاش هستند تا دوبنده ملی را تصاحب کنند. باید منتظر بود و دید وضعیت بهبودی یزدانی چطور طی خواهد شد و کدام کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم به المپیک پاریس خواهد رفت.

کد خبر 840952 برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی کشتی

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • گل‌فشان‌ها جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران + فیلم
  • (ویدئو) جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران
  • جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران (فیلم)
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی