Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امین باقری دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ بهمن در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اراک واقع در سه راه خمین برگزار میشود گفت: حدود ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه آماده ارائه دستاورد‌های چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی در استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری افزود: در این نمایشگاه همه‌ی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی از جمله بیمه، شهرداری و ...، شرکت‌های مهم ازجمله پتروشیمی، آلومینیوم، پالایشگاه و همچنین اصناف و تشکل‌های مردم نهاد حضور دارند.

وی اضافه کرد: افتتاحیه این نمایشگاه دوازدهم بهمن ماه ساعت ۱۵:۳۰ با حضور مسئولان خواهد بود و همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیز است.

ارائه عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی در استان مرکزی به شیوه‌های مختلف بصری

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی با توضیح غرفه‌های نمایشگاه ادامه داد: هر یک از غرفه‌ها عملکرد چهل ساله انقلاب را به صورت آمار و اطلاعات، گرافیک، کلیپ، موشن گرافی، بروشور، ماکت ارایه خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه بیان کرد: به مناسبت تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر در این نمایشگاه برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف ترکیبی با همکاری سازمان تبلیغات مانند تئاتر، برنامه پخش زنده، اجرای زنده سرود‌های انقلابی و ملی و برنامه‌های نمایش اقتدار نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.

باقری تصریح کرد: همچنین بازدید کنندگان محترم میتوانند از مشاور‌های تخصصی حقوقی، فضای مجازی، خانواده و ... را در این نمایشگاه داشته باشند.

وی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان مرکزی برای بازدید دانش آموزان عزیز با همکاری شهرداری اتوبوس‌هایی در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی - اجتماعی و سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه‌های نمایشگاه که با حضور شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود پرداخت و گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه هستند. جوانان نخبه در این شرکت‌ها حضور دارند. طرح‌های این نخبگان به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی راکد مانده بود، که امروزه این شرکت‌ها دفتری را در سازمان اوقاف مستقر کرده‌اند. 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: از ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف دعوت شده و محور اقدامات این نمایشگاه معرفی تولیدات داخلی با قیمت مناسب است. از دیگر بخش‌های نمایشگاه می‌توان به ارائه آثار قدیمی و تاریخی وقفنامه‌ها، نحوه شکل‌گیری وقف، حفظ العین، مولدسازی و اجرای نیت اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است