Web Analytics Made Easy - Statcounter


تیم والیبال شهرداری تبریز، دربی‌ همنام‌های تبریز و ارومیه را باخت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رقابت‌های هفته بیستم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که شهرداری تبریز در ارومیه به مصاف همنام خود رفت.
 
شهرداری تبریز که دیدار رفت خود با این تیم را با پیروزی سه بر صفر به پایان رسانده بود، امروز با حساب سه بر دو مغلوب میزبانش شد تا تنها با یک امتیاز به تبریز بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز، ست‌های اول و سوم بازی امروز را به ترتیب با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 17 پیروز شد و در ست‌های دوم، چهارم و پنجم، با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 15 بر 9 شکست خورد تا در نهایت بازنده این مسابقه لقب بگیرد.
 
شهرداری تبریز هم اکنون با 21 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و شهرداری ارومیه با 14 امتیاز، در ایستگاه یازدهم ایستاده است.
 
نتایج کلی این هفته به قرار زیر است:
خاتم اردکان ۳ - صفر شهروند اراک
کاله مازندران ۳ - صفر دورنا ارومیه
شهرداری گنبد ۳ - صفر پیکان تهران
شهرداری ارومیه 2– 3 شهرداری تبریز
پیام خراسان 3-2 عقاب نهاجا
شهرداری ورامین 3-2 فولاد سیرجان ایرانیان Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی باشگاه های کشور جدول فولاد لیگ برتر والیبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیبه هراتی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه روزانه حدود یک هزار تن زباله در این شهر تولید و از معابر جمع آوری می‌شود، گفت: سرانه تولید روزانه زباله در تبریز حدود ۶۳۰ گرم می‌باشد که در مقایسه با سرانه کشوری و جهانی مناسب است و این موضوع نشان می‌دهد که شهروندان تبریزی مسائل مربوط به مصرف مواد غذایی و تولید زباله رعایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد از هزینه‌های پسماند در مرحله جمع آوری هزینه می‌شود، افزود: همراهی شهروندان با مدیریت شهری و گسترش فرهنگ کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا، نقش بسزایی در نظافت عمومی شهر ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه طرح جمع آوری شبانه پسماند شهری در تبریز در مرحله اول همزمان با روز زمین پاک در ۲ حوزه منطقه ۵ و منطقه ۲ شهرداری تبریز آغاز می‌شود، اظهار کرد: این طرح به تدریج در سایر مناطق شهرداری‌ها نیز اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز با بیان اینکه معضل بزرگ تبریز در زمینه دفع زباله، عدم وجود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است، گفت: شهروندان هر زمان اراده می‌کنند، پسماند خود را در باکس‌های زباله می‌ریزند و این موضوع موجب بروز پدیده زباله گردی، رشد این پدیده و ایجاد مافیای زباله در این شهر شده است.

هراتی، ادامه داد: انداختن زباله‌های حجیم و اسباب و اثاثیه مستعمل منازل در مناسبت‌های مختلف مانند خانه تکانی عید نوروز در داخل باکس‌های زباله و توقف خودروها در جلوی این باکس‌ها و ایجاد مانع برای تخلیه باکس‌ها توسط خودروهای مکانیزه از دیگر معضلات جمع آوری زباله از طریق باکس‌های زباله در سطح این شهر است.

وی با تاکید بر اینکه بروز این مسائل موجب نارضایتی شهروندان می‌شود، یادآور شد: طرح جمع آوری شبانه پسماند شهری در کلانشهر تبریز در راستای سه هدف عمده شامل ایجاد نظم و انضباط عمومی در دفع زباله شهروندان، جلوگیری از ناامنی و ارتقای امنیت عمومی در شهر و افزایش سلامت شهروندان و از بین بردن تهدیدات غیربهداشتی ناشی از انباشت و پخش زباله در اطراف باکس‌های زباله اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: در اجرای این طرح زمان مشخصی برای تحویل زباله و پسماند شهروندان از درب منازل به مأموران جمع آوری زباله اعلام می‌شود.

هراتی، افزود: پسماندهای شهروندان نیز در اجرای این طرح خریداری می‌شود و کیف پول آنان شارژ شده و برای پرداخت عوارض شهرداری و سایر موارد پیش بینی شده در سامانه هوشمند «بهروب» از جمله امور خیریه هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون زیرساخت لازم برای تفکیک زباله از مبدا وجود دارد، افزود: در زمان کنونی هشت هزار کاربر در این سامانه عضو شده‌اند و تلاش می‌شود این تعداد به ۵۰ هزار کاربر افزایش یابد.

هراتی، با اشاره به تکلیف قانونی شهروندان در خصوص کاهش تولید پسماند و تفکیک زباله از مبدا، ادامه داد: شهروندان با رعایت این تکالیف می‌توانند در حفظ محیط زیست از آثار زیانبار پسماند نقش بسزایی ایفا کنند.

کد خبر 6083811

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز
  • معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است
  • آغاز جمع‌آوری شبانه پسماندهای شهری تبریز