Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@12:36:00 GMT

وزیر دفاع: خبرهای خوشی داریم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۲۳۳

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در حاشیه جلسه صبح امروز هیات دولت گفت: در حوزه ماهواره و ماهواره بر چرخه قابل توجهی وجود دارد که ایستگاه پرتاب، ماهواره،، ماهواره بر و ایستگاه های ارتباط زمینی این موارد است.

وی افزود: حرکت رو به رشد و دائمی در ماهواره‌ها و موضوعات مرتبط با آن داریم که البته این چرخه هم اکنون در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع تصریح کرد: هم اکنون امکان قرار دادن ماهواره‌های خودمان را با ماهواره‌برهای متعلق به کشورمان داریم که ماهواره ایرانی را با ماهواره بر بومی در مدار ۲۶۰ کیلومتری اجرایی کردیم و بنا داشتیم که ماهواره پیام را در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین قرار دهیم و همانطور که گفته شد مرحله پایانی کار با موفقیت همراه نبود.

امیر حاتمی اظهار امیدواری کرد هرچه سریع‌تر ایرادات فنی این موضوع (ماهواره بر سیمرغ) که البته برای متولیان شناسایی و روشن است رفع شود.

وی همچنین درباره اخبار خوش حوزه دفاعی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: خبرهای خوشی در این حوزه داریم که اعلام خواهد شد.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر دفاع دولت ماهواره رشد جمهوری اسلامی ایران زمین پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران دولت رشد ماهواره امیر حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!

  حجه الاسلام رحمت‌اله بیگدلی در واکنش به دعوت دانشگاه امام صادق(ع) از حجه الاسلام کاظمی صدیقی برای سخنرانی در مراسم شب احیاء این دانشگاه نوشت:

 ارتقای کاظم صدیقی به درجه آیت‌اللهی و دعوت از او برای سخنرانی در برنامه احیای شب‌های قدر در دانشگاه امام صادق(ع) و دعوت دانشگاهیان به تقوی و اِعراض از دنیا...!

 پ.ن: والله این‌قدر لجاجت با ملت و دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
این همه با دین و ایمان و اعتماد مردم بازی نکنید!

 امام علی(ع) در عهدنامه‌ خود به‌مالک اشتر والی خود در مصر فرمود:
«وَإن ظَنَّتِ الرَّعِيَّةُ بكَ حَيفا فَأصحِرْ لَهُم بعُذْرِكَ وَاعدِلْ عنكَ ظُنُونَهُم بِإصحارِكَ؛
و اگر مردم بر تو‌ گمان ستم بردند، عذر خویش را آشکارا و شفاف با آنان در میان نه و بدگمانیشان را از خویش بگردان.» 
امام(ع) فرمود: لازم نیست مردم به یقین برسند که تو واقعا حیف‌ و‌ میل و تخلف داشته‌ای و برای گمان خود مستندات متقن ارائه کنند. همین که در باره تو گمان بد برند بر تو واجب است که شفاف‌سازی کنی و به آنان پاسخ اقناعی بدهی! 

 همچنین حضرت نفرمود: «پاسخ خود را اظهار کن»، فرمود: «پاسخت را اِصحار کن.» 
علی(ع) واژه اِصحار را از ریشه صحراء گرفته است. صحراء در زبان عربی به‌‌مکانی گفته می‌شود که صاف و همه چیز در آن آشکار است و چیزی مانع دید نیست!
یعنی باید توضیح و پاسخ خود را مانند صحرا در مقابل چشم مردم بگذاری و هیچ جای ابهامی برای آنان باقی نگذاری!

 امروز ملت ایران در انتظار شفاف‌سازی در باره عوامل فساد سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلاری چای دبش در دولت رئیسی و عوامل فساد هزار میلیارد تومانی در مدیریت کاظم صدیقی هستند!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حقایقی تازه از حوزه کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی / از چه زمانی سر و کله باغ ۴ هزار متری پیدا شد؟ نقشه‌های ماهواره‌ای ماجرای عجیبی را فاش می‌کنند (فیلم) یک سند جدید از باغ 1000 میلیاردی صدیقی و پسران / آقای صدیقی! چگونه با جاعل محترم رفتید محضر و سند انتقال باغ را «با هم» امضا کردید؟!

دیگر خبرها

  • امیر صباحی فرد: هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ...
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است