Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:53:47 GMT

اجرای ۹ هزار برنامه طی ایام دهه فجر در ایلام

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۲۵۴

اجرای ۹ هزار برنامه طی ایام دهه فجر در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست هم اندیشی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۹ هزار برنامه مختلف در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان اجرا می شود.

وی افزود: این برنامه ها با موضوع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی و خدماتی است.

وی تصریح کرد: با توجه به هم زمانی ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حفظ شان و کرامت این بانوی بزرگوار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جلال میرزابیگی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان نیز در این نشست از تشکیل کمیته های مشترک سپاه و نیروی انتظامی و ارتش با هدف برپایی نمایشگاه عمومی در دهه فجر امسال خبر داد.

برپایی نمایشگاه فضای مجازی و اجرای تئاتر خیابانی در روز ۲۲ بهمن و برگزاری نشست های علمی با موضوع جنگ نرم در مراکز علمی و دانشگاهی از دیگر برنامه های مطرح شده در این نشست بود.:

کد خبر 4522238

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه فرهنگی دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نمایشگاه تخصصی هنر‌های قرآنی «روایت باران» این روز‌ها در فرهنگسرای نیاوران درحال برگزاری است و در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

یکی از این نشست‌های تخصصی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد. این نشست تحت عنوان «سیر تحول هنر‌های قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» با همکاری دانشگاه سوره و دانشگاه هنر‌های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و نگارخانه ترانه باران با حضور دکتر سجاد محمد یارزاده (رئیس دانشگاه هنر‌های اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان)، مهران هوشیار (دانشیار و مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه سوره)، مهدی خانکه (استادیار و ریاست مدرسه عالی مهارتی دانشگاه هنر‌های اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان)، مهدی محمدی (استادیار و مدیر گروه هنر‌های سنتی و صنایع دستی دانشگاه سوره) برگزار و دانشجویان و اساتید پیرامون این موضوع به بحث و گفت‌وگو خواهند نشست.

در پایان این نشست تخصصی به شرکت کنندگان در جلسه گواهی حضور از طرف دانشگاه اهدا خواهد شد.

نمایشگاه روایت باران توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنر‌های ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده و بیش از ۱۷۰ اثر از هنرمندان و اساتید برجسته خوشنویسی را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنر‌های ایرانی واسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

لازم به ذکر است نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم