Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله خلیل زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: اجرای شبکه توزیع گاز، فیبرنوری، آب، مخابرات، خط انتقال آب، ایجاد فضای سبز، تکمیل ساخت سیل بند، طرح توسعه ای تصفیه خانه های فاضلاب در شهرک های بندرگز و مینودشت و ناحیه صنعتی سیمین شهر از جمله طرح های آماده بهره برداری دهه فجر امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اجرای تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی آق قلا، ناحیه صنعتی آقچلی گنبدکاووس، ایجاد خط انتقال برق 20 کیلوولت، خط انتقال آب، آسفالت و ساخت کانال بتنی از دیگر طرح های قابل بهره برداری ضهرک صنعتی گلستان است.
خلیل زاده اضافه کرد: در گلستان 23 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی اترک وجود دارد که 11 شهرک و ناحیه صنعتی دارای تصفیه خانه، 23 شهرک و ناحیه صنعتی دارای آب و124 کیلومتر شبکه توزیع، متصل به برق با 183 کیلومتر شبکه توزیع، برخوردار از شبکه توزیع گاز با 108 کیلومتر، 22 شهرک و ناحیه صنعتی بهره مند از مزایای مخابرات و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارای فیبر نوری و اینترنت هستند.
طبق گزارش شرکت شهرک های صنعتی گلستان 23 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اترک برای سرمایه گذاری آماده شده که تا پایان شهریور امسال 736 واحد در این بخش ها با سرمایه گذاری هشت هزار و 308 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 13 هزار و 519 نفر به بهره برداری رسید.
واحدهای فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اترک گلستان 27 درصد در بخش شیمیایی، 25 درصد در حوزه صنایع غذایی و آشامیدنی، 16 درصد در بخش فلزی، 9 درصد سلولزی، هفت درصد در بخش کانی غیرفلزی و بقیه در بخش برق و الکترونیک و نساجی و خدمات فعال هستند.
استان گلستان طبق سرشماری نفوس مسکن سال 1395 یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت را در 14 شهرستان جای داده و اقتصاد ساکنان آن بویژه در مناطق روستایی بر پایه کشاورزی استوار است.
6204
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برق دهه فجر سرمایه گذاری صنایع غذایی گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است