Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تصاویر تیتر وعناوین صفحه نخست نشریات امروز کرمان به این شرح است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  

علی عبداللهی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: جا به جایی  ۱۴ میلیون مسافر طی پارسال با کمک ناوگان حمل و نقل عمومی در ۸۷۰ هزار سفر انجام شده که از این میزان  بیش از ۳۲۰ هزار سفر با اتوبوس، حدود ۳۰۰ هزار سفر با مینی بوس و بیش از ۲۵۰ هزار سفر با سواری کرایه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با اتوبوس، مینی بوس و سواری بین شهری جابه‌جا شده اند، افزود: در بخش حمل و نقل مسافر استان کرمان در مجموع ۵ هزار و ۲۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، شامل ۹۷۰ دستگاه اتوبوس، هزارو ۹۲۰ دستگاه مینی بوس و ۲ هزارو ۳۸۸  دستگاه سواری کرایه کار جابه جایی مسافر استان کرمان را به عهده دارند. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه آمار ثبت شده از سفر برای جابه‌جایی مسافرین با کمک ناوگان حمل ونقل عمومی در جاده‌های استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۳۱ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۸ شرکت، موسسه و شعبه مسافربری با بیش از ۴ هزار نفر راننده حرفه‌ای صاحب کارت هوشمند در بخش مسافر فعالند. 

عبداللهی از مسافران تقاضا کرد، سفر‌های خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت اینترنتی یا از دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و در این خصوص حتماً از تلفن گویای ۱۴۱  برای ارسال انواع  پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری و همچنین عملکرد شرکت‌های مسافربری  استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان