Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@00:31:10 GMT

در راستای اجرای طرح شهید رهنمون انجام شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۳۷۰

در راستای اجرای طرح شهید رهنمون انجام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حوزه سلامت ، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان لردگان از اعزام تیم های بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون به روستای انجو از توابع پشتکوه میلاس همزمان با برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در این منطقه خبر داد.

اسماعیل ابدالی افزود: در این اعزام پزشک، پرستار، مراقب سلامت، روانشناس و کارشناسان آموزش بهداشت با حضور در منطقه ضمن خدمات رسانی به شرکت کنندگان در جشنواره به مردم منطقه خدمات رسانی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، طی این اعزام، 55 نفر توسط پزشک ویزیت و تزریقات و پانسمان برای 16 متقاضی انجام شد.

ابدالی کنترل فشار خون 45 نفر و ارائه خدمات دارویی 55 نفر و ارائه خدمات مشاوره به 5 نفر را از دیگر خدمات تیم اعزامی به این روستا اعلام کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم

مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی از حضور جهاد دانشگاهی در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن‌کریم همراه با ارائه خدمات متنوع قرآنی و مشاوره‌ای در موضوعات مختلف خبر داد.

سید میلاد اوصیا -مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی- در گفت‌وچو با ایسنا در مورد فعالیت‌های غرفه جهاد دانشگاهی در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: ما در این دوره با چند مرکز زیر مجموعه خود در حال خدمات‌دهی به علاقمندان هستیم.

وی‌ ادامه داد: ابتدا مرکز مشاوره زعیم که خدمات مشاره‌ای و روان‌شناسی دارد در اینجا مستقر است که به صورت رایگان مشاوره‌هایی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، البته مشاوره‌های ما براساس فعالیت‌های قرآنی یعنی مشاوره معنوی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی تاکید کرد: خوشبختانه به صورت میانگین روزانه ۱۵ الی ۲۰ مشاوره هرشب داریم، بیشتر مشکلات هم‌ مربوط به موضوعاتی همچون اضطرار، افسردگی، کنترل خشم، ارتباط نوجوانان با خانواده‌های خود و ... است.

اوصیا یادآور شد: ما در بخش روان‌شناسی خود مخاطبینی از سن ۱۸ تا ۶۵ سال داریم.

وی افزود: مرکز رشد ما یک ‌نرم‌افزار طراحی‌ هوش مصنوعی دارد ‌که‌ فرد در حوزه حفظ و قرائت برای آن می‌خواند و نرم‌افزار ایرادات‌ها فرد را تصحیح می‌کند.

مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی ابراز کرد: گروه مرکز آموزش ما هم دوره‌های قرآنی و نشست‌های تحصصصی دارند، در یک دوره آموزشی آن‌ بازی‌های رومیزی با آموزه‌های قرآنی آموزش داده می‌شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با کمترین امکانات کارهای قرآنی انجام دهند.

اوصیا تصریح کرد: مرکز مطالعات‌ ما در اینجا مستقر است و پایان‌نامه‌ها و ‌پژوهش‌های ‌میان رشته‌ای در حوزه قرآنی ارائه می‌کند و کسانی ‌که‌ می‌خواهند پایان‌نامه قرآنی‌ تدوین‌ کنند ما مشاوره‌ می‌دهیم. همچنین چکیده‌ای از آثار میان رشته‌ای قرآن کریم به نمایش گذاشته‌ایم.

وی در پایان گفت: یکی از بخش‌های ما نیز پخش آثار استدیو مبین ‌است که خوشبختانه استقبال خوبی از این بخش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی